Written by Bella | June 7th, 2018

Seperti biasa, Astro setiap tahun pasti akan menganjurkan majlis berbuka puasa bersama para selebriti dan rakan media bagi mengeratkan lagi hubungan silaturahim yang terjalin. Bertempat di Hotel Majestic Kuala Lumpur, antra selebriti yang hadir memeriahkan majlis tersebut ialah Yusry Kru, Lisa Surihani, Siti Saleha, Elizabeth Tan, Awal Ashaari, Scha Al Yahya dan ramai lagi.

Semua hadir dengan berpakaian seperti hari raya pertama Aidilfitri dan kelihatan cukup kacak dan cantik sekali.

Jom kita layan beberapa lagi foto para selebriti di majlis berbuka puasa Astro dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

27 responses to (44 FOTO) Selebriti Sekitar Majlis Berbuka Puasa Astro

  1. BellaAZ says:

    Siti nordiana lawa

    35

    0
    • faiz roslan says:

      byk yg x tutup kepala….bukan kepala tu aurat? pelik la pulak…

      2

      2
      • Lip lap lip lap says:

        Nasib takde RCW. Kalau tak, habis tenggelam artis lain sebab RCW jenis angkut satu keluarga pegi majlis. Lip lap lip lap bulu bagai. Sedondon dari kepala sampai kaki. Kalau takde suami, adikberadik kodiang dia dia angkut sekali. Lepas tu pose tunjuk pipi belah kiri, pandang langit sambil tunjuk langit & nganga mulut seluas2 nya. Kokdiang sangat! Aaisyah pula semak dan serabut dgn aksesori yg RCW pakaikan. Salam kekodiangan semua.

        12

        3
  2. CIK MOLEK says:

    MENYAMPAH PLAK DGN IKLAN BN NI.JENUH UII NK SCROL..HUIHH

    38

    0
  3. Anonymous says:

    nape pelik benar rambut si nad zainal tu? Nad ni kalau rambut pendek comel je.

    16

    0
  4. Shhh says:

    Nad Zainal ni lbh sesuai rambut pendek…tgk Lisa dgn Yusri ni agak selekeh…padahal Yusry tu kaya…org kaya ni mmg kalo berfesyen biasa2 je..walaupun harga baju maybe beribu2..selalu nya over yg biasa2 je…ujung bulan melingkup tak da duit..

    2

    3
  5. anonymous says:

    Siapa kata Janna Nick gemuk? Selim melim jer.

    3

    1
  6. OhAku! says:

    janna try hard nmpk slim muke tu tahan napas kee

    6

    1
  7. Mcm2 says:

    Overall suma cntik..tp mcm klakar je bkak posa je pn..mcm nk g anugerah astro.dtg pki bju ktat pas bkak posa trus bncit

    9

    0
    • putihkaseh says:

      Betul tu, ni kan bulan puasa, ngapa x pakai pakaian menutup aurat, terutama kepala, pakai lah tudung sikit, hormat bulan Ramadan ni, yg lelaki semuanye mengikut tema, berbaju melayu n kurta. Perempuan tulah mcm nak gi anugerah, nak tayang badan kunon. Penganjur ni patutunye jemput anak yatim lagi bagus.

      0

      0
  8. NARA BANGANG says:

    NARA BANGANG. AKU NYAMPAH NGAN IKLAN KO. ORG DOK KLOMPLEN KO WAT BODO NPE. KANG BOIKOT TGK BLOG KO KANG XDE DUIT PLK KO TU

    13

    1
  9. lola says:

    ara johara try hard mcm mn pn tetap nmpk xlawa, hana delisha nmpk gemuk,jihan pn xlawa..komen ikhlas atas pndgn mata..byeee

    10

    1
  10. wawa says:

    anzalna cantikkkkk…baju pun nice

    8

    3
  11. DAIYANA says:

    DAIYAN TREISHA NI TAK CANTIK SIA HIDUNG KEMBANG KEMPIS, PESEK , TRY HARD, TAPI AKU SUKA DIA BERLAKUN

    4

    0
    • Anonymous says:

      hello!… hidung mancung je ke cantik…?! kesian mata kau, mesti akan sentiasa ternampak benda yg x cantik je sepanjang hidup selagi mentaliti kau camtu.

      3

      2
  12. Anonymous says:

    bodoh la nara ni…iklan ko cam hanat la cilaka…
    #kurangpahalapuasa

    2

    1
  13. mak cute says:

    yg pasti pipah nmpk tua dari anzalna..jihan plak nmpk gemuk sikit..lisa slim dah…janna ketat giler…hannah delisha comel sgt…teruk btul scha…serabai gigih nak nmpk ala2 korea style…

    yg pasti sopan2 baju dorg…

    4

    2
  14. Amin Amna says:

    Yang gambar no.3 itu bukan org kuat astro ke? Cousin lisa kan. No wonderlah.

    1

    0
  15. fifi says:

    Rambut liza nmpk kurg terurus ckit..hihi…

    0

    0

Leave a Comment

Optional