November 25th, 2012

Maafkan Abang Nara kerana agak lambat upload gambar-gambar sekitar kutipan derma untuk Gaza yang dianjurkan oleh selebriti tempatan. Ini satu inisiatif yang sangat baik dan harus diteruskan dari masa ke masa. Semoga usaha ini tidak hanya terhenti di sini sahaja.

gaza bn

Antara selebriti yang terlibat ialah Yatt Hamzah, Irma Hasmie, Anding, Iqram Dinzly, Diana Amir dan ramai lagi. Daripada sumber yang boleh dipercayai, kutipan yang diterima cukup memberangsangkan. Rakyat Malaysia ternyata sangat prihatin dengan isu umat Islam di Gaza.

gaza bn

Dengar khabarnya, akan ada beberapa inisatif yang akan dianjurkan oleh selebriti tempatan untuk terus membantu rakyat Gaza. Semoga urusan mereka akan dipermudahkan. 38 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook PelangiBonda.
gaza bnP.S: Mari membeli sambil menderma kepada Tabung Palestin. 20% daripada hasil jualan telekung travel Gudang.My akan disedekahkan kepada mereka. Boleh membuat pembelian menerusi website Gudang.My atau Facebook Gudang.My.

gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn
gaza bn


44 responses to “(40 GAMBAR)Selebriti-Selebriti Popular Kutip Derma Untuk Gaza Di Pavillion”

  1. Anonymous says:

    ish , pelik lah korg nie . artis yg mcm ni korg cari kesalahn dari a-z , kalo yang dok terang2 seksi tu takdek pulak nk ckap ape . bagi aku , artis2 yg bertudung perluncontohi diana amir dgn yatt , aurat dijaga dgn sempurna .

  2. adneezan says:

    assalamualaikum, kepada yang complain pasal tudung yatt tu, apa kita nampak kekurangan dia, lebih baik tegur dia secara terus, email/facebook, tegur kat sini, lagi menimbulkan macam2 pandangan.
    Fitrah alam.. tiada apa yang sempurna. sbb tu manusia saling memerlukan satu sama lain, teguran itu memang perlu, kalau tepat caranya, insyaAllah teguran itu akan dihargai dan berguna kepada yang ditegur. kalau saya salah, mohon betulkan . minta maaf andai tersalah kata hingga ada tak selasa. :)

  3. kak jah toncet says:

    mungkin yat tak perasan kot masa lilit tudung tu,,, kat pavi mungkin panas terik.. biasa material cam ni kalau kene cahaya matahari memang boleh ternampak bahagian dlam.. sama macam kes artis pakai baju kain hitam.. bile kene flash camera.. nampak warna undies.. moga dia lebih alert lepas ni… bab sanggul yat pulak.. bukannye sanggul dia tinggi membonggol pun… dah memang kalau rambut panjang.. masuk tudung mesti kene sanggul takkan nak lepas pulak.. kang lain jadi… nak soh dia potong rambut jadi pendek.??? suami dia nak dia rambut panjang kot.. ikot cakap suami…..

    yang nampak salah perlu ditegur secara berhemah.. bukan mengutuk terus.. manusia memang kadang tak perasan silap.. so yang lain tegur la bebaik…

    ape2 pun usaha yang patut dipuji… gunakan populariti yang dikecapi untuk bantu orang.. disamping membina reputasi.. dapat juga buat sumbangan n dapat pahala…

  4. org KL says:

    eeee gayboy couple pon ada..
    si anding dgn boypren dia amran to…

  5. oct1883 says:

    hottt nye anding!???

Loading...