(4 GAMBAR)Manohara Dakwa Gambar Berparti Telah Diedit

(4 GAMBAR)Manohara Dakwa Gambar Berparti Telah Diedit

Rasanya anda kenal dengan Manohara Odelia Pinot yang pernah dituduh ingkar/nusyuz sekitar pada tahun 2010 pada bekas suaminya, Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Sultan Ismail Petra. Sejak itu Manohara membabitkan semula dirinya dalam bidang lakonan dan modelling di Indonesia. Gambar-gambar terbaru Manohara berparti telah tersebar di Internet. Dia kelihatan seperti tidak sedar apa yang dilakukannya dan gambar-gambarnya sedang diambil.


Walaupun di Indonesia,gambar-gambar tersebut tetap menimbulkan sedikit kekecohan, namun Manohara ketika ditanya oleh media Indonesia tentang itu mendakwa orang yang menyebarkannya tidak siuman dan gambar tersebut telah diedit. Biasalah, alasan standard, tapi anda sendiri boleh menilai keasliannya. Lagi 3 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

70 Comments

  1. miss_com

    January 27, 2012 at 11:18 am

    bukan cun mane pon…..harap seksi meksi je lebih

  2. Suri

    January 27, 2012 at 10:55 am

    Aku tgk terus nmpk gelang dia kat tgn kiri tuh, x Kira la bangle ke apa tp lambing tuh…ni ke dada ug kata dihiris2 aritu.

  3. adersajerr

    January 27, 2012 at 9:33 am

    Nasib baik ko blah.. kalau ada lagi kat Mesia ni, kompom bala ler.. banyak maksiat..

  4. asdfghjkl

    January 26, 2012 at 11:11 pm

    Gambar ke-3 tu ada lelaki tengok dia sampai macam tu sekali..
    Mesti dalam hati dia cakap, ‘mak aiiii manohara punya punggung ni boleh tahan jugak, menonggek semacam jee’

  5. dodol hijau

    January 26, 2012 at 10:37 pm

    depa bugis ler ….bukan jawa so masih sedare ngan PM kite ni ..xixixixixiii

Loading...