(4 GAMBAR)Manohara Dakwa Gambar Berparti Telah Diedit

(4 GAMBAR)Manohara Dakwa Gambar Berparti Telah Diedit

Rasanya anda kenal dengan Manohara Odelia Pinot yang pernah dituduh ingkar/nusyuz sekitar pada tahun 2010 pada bekas suaminya, Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Sultan Ismail Petra. Sejak itu Manohara membabitkan semula dirinya dalam bidang lakonan dan modelling di Indonesia. Gambar-gambar terbaru Manohara berparti telah tersebar di Internet. Dia kelihatan seperti tidak sedar apa yang dilakukannya dan gambar-gambarnya sedang diambil.


Walaupun di Indonesia,gambar-gambar tersebut tetap menimbulkan sedikit kekecohan, namun Manohara ketika ditanya oleh media Indonesia tentang itu mendakwa orang yang menyebarkannya tidak siuman dan gambar tersebut telah diedit. Biasalah, alasan standard, tapi anda sendiri boleh menilai keasliannya. Lagi 3 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

70 Comments

  1. mart

    January 26, 2012 at 10:26 pm

    Bang Nara..da lama aku nk tny..asal y teka 10 saat 2 mcm lucah sgt aku nengoknye..ish!Biru mataku..s0ri..lari t0pic!kui3

  2. Manusia tak sempurna

    January 26, 2012 at 9:09 pm

    Hari ini, manusia disajikan dengan keaiban orang lain di media, tak kira sama ada di akhbar, majalah ataupun TV. Mereka menganggap itu adalah gossip sedangkan hal itu jelas dinyatakan oleh Rasulullah saw, iaitu ghibah. Ironinya, manusia tetap suka untuk mengetahui keaiban dan berkongsi menyebarkannya tanpa menyedari ancaman yang telah dinyatakan oleh Allah swt. Berhentilah mencari dan mengambil tahu aib orang lain sebelum Allah swt membuka aib kita seluas luasnya. – renung2kan dan selamat beramal ;)

  3. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    January 26, 2012 at 5:54 pm

    gambar yg 1st tu minah jambu ingat kn si wilmaaaaa bila pulak wilma bukak tudong ! rupa2 nye si manoharaaaaaa tk heran lah minah jambu tengok gambar dia ni…

  4. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    January 26, 2012 at 5:46 pm

    korang ni buta ke pe tu bukan bulu ketiak dia lah ! tu rambot dia teselit kt ketiak dia ! pasal rambot dia kn panjangggggggggg tau tengok ke tk tau tengok ngok !!!!! tkan lah mano macm gitu punye class nk simpan bulu ketiak panjang2 ape kejadah !!!!!!!!!

  5. rianda

    January 26, 2012 at 3:47 pm

    kecik. A cup ke? buat rugi je kalau nak edit pon. ceh

Loading...