Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(4 GAMBAR)Majlis Pernikahan Dan Persandingan Syafiqa Melvin, Ikon Gadis Melayu Musim Kedua

Pemenang program Ikon Gadis melayu musim kedua, Syafiqa Melvin, 23, telah pun selamat bergelar isteri kepada Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman, 52, dalam majlis pernikahan di rumah keluarga perempuan di Taman Seri Semarak, semalam.

Pasangan itu dinikahkan Naib Kadi Parit Buntar, Mohd Khori Junus, jam 10.30 pagi dengan disaksikan lebih 50 tetamu. ini ialah gambar Syafiqa di majlis pernikahannya semalam:-

Advertisement


Photobucket
Photobucket

Photobucket

Pada majlis sederhana tetapi meriah itu, Siti Nur Syafiqa atau lebih mesra disapa Fiqa menerima mas kahwin telekung serta al-Quran dan wang hantaran dalam bentuk cek yang tidak didedahkan jumlahnya.Fiqa menerima sembilan hantaran dan membalas 11 dulang hantaran.

Zainal Abidin, bapa kepada empat anak menduda selepas kematian isteri, Datin Shazarina Shamsuddin di Hospital Selayang akibat barah hati dan paru-paru pada 22 Disember 2010.

Manakala ini satu gambar dari majlis persandingan yang berlangsung pada hari ini:-

Advertisement

Photobucket

Setakat ini, inilah gambar yang kami temui. Sekiranya ada gambar yang lain, akan dikemaskini di blog ini nanti. Kredit gambar, Zulkifli Idris Photography. Manakala ini pula ialah gambar suami Syafiqa:

Semoga perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

114 Comments

  1. syida

    July 24, 2012 at 10:40 pm

    salam saudara saudari yang xjemu2 nak kutuk drpd hari fiqa d ijabkabulkan sampailah ke arini… dah masuk bulan ramadhan ni sampai x insaf2 langsung ka.. sudah2 la.. xpayah la nak buat crita yg fiqa ni penah betunang dgn kwn dia d ukm.. mcm mana ampa boleh tau , yg kami dduk sebumbung dgn dia pun xtau? knp sakit ati sgt bila dia dpt kawen dgn dato …. sebab xdpt kat hampa?buat apa nak ptikaikan perbezaan umoq dia.,kata dia pilih dato sbb harta . utk pgtehuan ampa semua, mak kami kawen dgn ayah kami pon pbezaan umoq 20 lbh,ayh kami xda harta and bukan pangkat dato apa pon,…tp bahagia sampai skrg dan tradisi berulang..kakak kami kahwin dgn org lebih berusia,dan pangkat dato serta kaya tu adalah bonus,so sapa nak jwb? lepas ni sudah2 la , xdak faedah , hampa x dpt apa pon.. byk2 kan la buat amalan di bulan yg mulia ni,,, dan berdoa supaya nasib saudara saudari semua berubah.. moga doa sy n family d makbulkan.. , org dah selamat dh..dan tgh bahagia … renung2kan n selamat beramal.. :) assalamualaikum..

  2. syifa melvin

    July 24, 2012 at 9:58 pm

    Kdg2 ksian kat ampa yg komen terok2 sgt ni,baca komen ampa kami yg nk gelak guling,pengantin diulik bahagia ampa yg mcm cacing kepanasan awat?kutuk laa mcm2 lagi,pahala depa dpat..buat la dosa menimbun lgi hmpa2 ni,lgi satu esok bini ampa nk kwen dgn ampa,toksah bagi dy pkai makeup skit pon..sbb byk sgt slah org ampa npk,punya pasai kat fiqa la dy nk pkai lens wana taik kucing pon,dy ? mintak sekupang pon duit hmpa !! Jgn nk kurangg sgt..yg dok ckp aku ni tolak dato ni,jgn nk mereka cerita sgt..apa hmpa tau!! Buat dosa ja tau!! Happrakkk!! Ada yg p resepsi aritu,p melantak ckup2 balek nk kutuk lagi kenapa..pasai xdak dato teringin kat hmpa kot nohhhh..

  3. syifa melvin

    July 24, 2012 at 9:45 pm

    Salam saudara yg xhabis2 nk kutuk fiqa dgn husbnd dy..saya adik dy sendri,apa yg jdi xpayh nk petikaikan laa,dy dpat lelaki tua ka,dy muda ka jodoh dy,ampa sapa nk kutuk2,jdoh ampa sndri ampa xtau dgn spa..jaga laa mlut tu skit..hormat org,klau jdi kat ampa bru ampa tau..kat dunia ni bole lari,akhirat ampa jawab,ampa xkn bole lari..???? Maha adil..salam

  4. Syifa melvin

    July 24, 2012 at 4:40 pm

  5. fizulfizaim

    July 17, 2012 at 11:01 am

    Jgn nk buat bagus lee, korang tu mcm sempurna sangt ! Yang atas tu bkn gmbar nikah ,tu gmbr masa tunang !!! Aq ni kenalan famliy die aq tu lee !!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top