Written by AbangNara | April 22nd, 2013

Wow. Abang Nara suka dengan imej bertudung yang ditunjukkan oleh Memey Suhaiza ini. Memang kena dengan dirinya. Cantik sangat-sangat. Adakah imej ini akan berkekalan? Buat masa ini, masih tiada kenyataan rasmi daripada Memey mengenai hal ini.

memey suhaiza bertudung

Namun yang pasti, Norman Hakim pastinya sangat gembira dengan imej isteri ini. Tambah menggembirakan sudah tentu anak-anak mereka yang mendapat kasih sayang daripada 2 orang ibu. Memang Abang Nara tabik spring kepada Abby dan Memey yang tidak mengingati sejarah lama untuk kebahagiaan anak-anak mereka.

memey suhaiza bertudung

Semoga kebahagiaan mereka sekeluarga akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Semoga ia turut akan menjadi contoh buat masyarakat di luar sana. Kalau Abby dan Memey boleh lakukan, mengapa tidak anda? 2 lagi gambar terbaru Memey Suhaiza dengan membaca entri ini sepenuhnya.

memey suhaiza bertudung
memey suhaiza bertudung

P.S: Nak Lihat Testimoni Pengguna SkinRich Orang Melayu? KLIK GAMBAR INI

115 responses to (4 GAMBAR)Memey Suhaiza Kini Tampil Dengan Imej Bertudung?

  1. Liyana Lunia says:

    semoga memey dijauhkan dari sifat meroyan abby abadi :’)

    0

    1
    • Buleten Utamak says:

      Datin Rosmah arah SPR agar mencetak kertas undi yang mempunyai lambang sanggul sahaja untuk digunakan khas di Parlimen Pekan.

      0

      0
    • Subhanallah says:

      Orang berdakwah..kau kata meroyan..Islam la sangat kan? Please la…gambar profile betudung, perangai mcm komunis.

      0

      0
      • Terlebeh Sudeh says:

        umno bn cukuplah..

        xperlu lagi beribadah dgn rasuah
        xperlu lagi berdoa pada fitnah
        xperlu buat filem lucah

        0

        0
      • hamba allah says:

        yg kata abby meroyan ni…apa yg abby kata tu terkna kat btg hidung sendiri atau kata kat pemimpin kesayangan dia…andai kata abby mengutuk pemimpin pembangkang sure korang yg mengata ni syang giler kat abby ni…

        0

        0
        • Dalton Bibikyana Pembantu Rumah says:

          buat malu orang pakai tudung jer kat atas tu. bahlul.

          0

          0
        • ok jerrr says:

          nk bpolitik x salah..sokong la sapa pon..hak msing2.. yg jd mslh skrg ..knapa perlu bpolitik dgn cara sindir myindir..kata mgata..fitnah menfitnah..bila umno ckp apa2 korg kata tipu..fitnah..btaubat la..smua laaa..ada jer x kena..tp bila org yg sokong pembngkg,,pemimpin pembngkg myumpah seranah org x pa plk..bt slh dpn mata..ada bukti pon..korg kata xbtl..konspirasi umno..tp bila kne kt BN..xde bukti..skadar keluar dr mulut.. korg pcaya plk..tu bkn fitnah plk yaaa..lau org PAS/PKR mgutuk org bley d maafkn plk ya..dosa trampun..hbt btl korg ya..maksum la sgtttt..slh ttp slh..lau spe 2 mgata org..fitnah org..ttp dosa..xkira la parti pa pon k..

          yg abby plk..ada jer yg nk komen..ada jer yg slh..patutnya bila bru nk brubh..muhasabah diri..dktkn diri dgn Allah..p la kls agama..bkn kls politik..tgok kwn2 dia yg berubah.. rmai2 p usrah..blja agama..yg dia plk sbuk dok ikut org p ceramah..motif jemput dia utk apa..utk cakap..ooo..sy dah brubh pkai tudung..x pelik eh pkai tudung..bnda wajib apa nk kecoh..

          nk kata org x suka bila kita berubh ke arah kbaikn..x suka pada agama..plz laa…jgn nk slh kn org lau diri kita x btl..hiasi diri dulu bru nk slhkn org jahil..rmai artis yg btudung..brubh..tp rmai jer peminat mdoakn mereka yg baik2..knapa..sbb dorg jge MULUT..bkongsi dgn peminat bnda2 yg elok..ilmu agama yg dorg bljar dorg kongsi..tutur kata..prilaku diri nmpk kearah kbaikn..bkn lg teruk..jd scara x lgsung peminat pon nk brubh kearah kbaikn cm mereka..

          lau skdr pergi ceramah..bukak mulut..nk mgata org..pastu p skdr penyeri..dpt byaran mhl..x yh la abby weiii..baik p kls agama..sah2 dpt pahala

          0

          0
      • Liyana Kantoi says:

        dia tetiba tukar gambar profile weii….ahahaha..tahu pun malu kan?????

        0

        0
      • Anonymous says:

        cepat pulak dia tukar gambar setelah dikutuk…sesuai.

        0

        0
      • Liyana Lunia says:

        kumis abang Norman mengugat jiwa i.
        i tak tahan la.
        kalu kena dada i mesti i jerit mulut ternga-ngan macam kuda lapar air.
        auww…..

        0

        0
        • nea leya says:

          booo sama liyana , dah kena kutuk kaw2 tau plak tukar gambar . pengecut ! pengecut ! pengecut ! booo sama dia . boooooooooooooo ! :)))

          0

          0
    • Hapuskan Parti Lembu says:

      sekurang-kurang dia nak berdakwah, kau? gambar profile imej bertudung, gaya penulisan cam komunis.

      0

      0
      • Liyana Lunia says:

        Nak rampas Norman daripada Memey. Sedap lazat tengok abang Norman. I gersang sangat. Masuk meminang la bang, I gersang ni…

        0

        0
        • Liyana Lunia says:

          terkutuk betul komen atas ni, lebih terkutuk dari saya kata abby abadi kuat meroyan :’)

          0

          0
        • kina says:

          tau pulak kau sentap ye liyana. masa kau mengata tu takde pulak kau fikir perasaan orang. sekarang rasakan! hahhahahaha

          0

          0
        • Liyana Lobang Lunyai says:

          meroyan pulak kau kan liyana….ha sesuai la sekarang ko tahu kan mcm mana sakitnya orang mengutuk kau. nah ambik kaw….

          0

          0
    • Anonymous says:

      x baik dik ckp cm gitu…

      0

      0
    • Hidup Melayu????? says:

      betul, islam la sangat pegomen 1st kat atas tu. bukannya nak cakap alhamdullilah ke…mengutok ader la. sedeh…

      0

      0
      • Liyana Lunia says:

        alhamdullilah :’) kutuk la lagi, seronoknyaaaa saya dikatakan mengata seorang abby abadi, tapi berjuta pula yang mengata saya . saya amik sikit pahala sorang sorang k? :D #balasgayaabbyabadi

        0

        0
        • Rooney says:

          kau bukan Tuhan…jgn jadi bodoh boleh tak? Zzz

          0

          0
        • liyanak sakai says:

          buat malu orang melayu je minah ni. Bajet suci ke apa? huh!

          0

          0
        • enon says:

          such an attention seeker LL !!
          abby and memey dah berbaik perlu ke ckp mcmtu?
          typical malay!!!

          0

          0
        • liyanak sakai says:

          Buat malu orang Melayu je minah ni. Bajet suci ke apa? Bajet kau tak pernah buat dosa ek? Huh! Doa yang baik2 sudah lah.

          0

          0
        • yay says:

          hahahahaha dah tukar gambar? Takut lah tuuuuu ahahahahahaha

          0

          0
        • Pengecut says:

          tukar gambo profile ke Liyana….hahahahahaah….tahu pun kau salah kan?????

          0

          0
        • Takbir x3 says:

          Nampak yg kau masih tak dapat beza/jahil antara Fardu Ain lwn Fardu Kifayah. Berdakwah itu ialah FARDU KIFAYAH !!!!!!!

          Siapa sahaja boleh berdakwah dan siapa sahaja boleh memperolehi hasilnya yang luarbiasa. Allah swt memang Maha Pemurah sehingga Ia mengurniakan kepada kita satu amalan yang mudah dengan hasil yang luarbiasa ini. Meskipun demikian, jangan lupa ada musuh yang sentiasa berusaha untuk menjatuhkan kita iaitu syaithan. Oleh kerana syaithan mengetahui bahwa pekerjaan ini sangat mudah dia dan balatenteranya bermati-matian berusaha untuk menghalang kita dari melakukannya seperti adik kat atas tu ! Nazubillah min zalik..

          0

          0
        • mama's says:

          dik,klu td komen tu maksud yg lain bole betolkan…br org x salah faham…ye la klu dh komen bertulis ni mmg bole salah faham…tp klu bab2 pahala org mna bole senang2 jek amik… pahala,… klu u ckp yg baik2 tp org kutuk2..mayb la pahala org yg kutuk u tu dpt kt u… tp u bkn nya ckp yg baik2 pon awalnya td….

          0

          0
        • minah jambu 24jam mengadap compter says:

          sial Nye komen kau ni eeeeeeee kenape kau jadi macm ni eeeeeeeee kau pon eksen alim macm abby yg sebokkkkkkkkkkkk dengan fmili si memey tu ke ?? mungkin si memey pon naik rimas dengan abby yg selalu sebokkkkkkkkkkk aje kacau rumah tngga orang….n mungkin jugak abby akan berpikiran begini > dulu memey kacau rumah tangga dia ..ha sekarang giliran abby pulak yg akan kacau keluarga memey n kasi memey rimassssssssss !!

          0

          0
    • kila says:

      tadi pakai gambar bertudung. sekarang gambar korea pulak. hahahah nampak sangat kau takut! tu lah, mengata orang tak ingat dunia. sekarang tau pulak takut. booo!

      0

      0
      • Liyana Lunia says:

        YE SAYA SALAH, SAYA INGAT ABBY ABADI KUAT MEROYAN RUPANYA AWAK LAGI KUAT MEROYAN :’)

        MUAHAHAHAHAHHAHA

        0

        0
        • Liyana Paria Samdol says:

          spesis biawak hutan mana yg memberanakkan kau ni, liyana hoiii?

          0

          0
        • seorang pembace setia says:

          kepada Liyana, tolong jangan jadi batu api, setelah saya perhatikan awk ni bukan ada rase nak minta maaf lagi nak mg’api2.. Ye kite manusia selalu banyak buat salah & kdg2 telupe tu adalah kesalahan. Jika ada orang tegur & sedar kite buat salah, tak susah nak minta maaf Kan?.. Org yang m’gomen2 tu secara tak langsung akan sejuk hati membace & memaafkan anda.. Tapi cara awk skang sangat salah & sangat desperate..
          Just wonder

          0

          0
        • raw says:

          hahahah patutlah liyana ni suka benor mengutuk dan mengata orang. sebab dia PERASAN yang dia tu lawa. siap hebohkan lagi cakap yang dia tu cantik. omg geli nya~ kau kalau cantik sekalipun tak payah la sampai nak beritahu dan hebohkan satu dunia. lagi bagus kau simpan kecantikan kau tu untuk suami kau.

          0

          0
        • bangsat says:

          puki hang liyana….dasar pelacur internet. belah la weiii…

          0

          0
      • Kesian Sunnguh says:

        Liyana, tukar profile gambar pondan Korea….hahahahahaha

        0

        0
        • Liyana Lunia says:

          jangan cari pasal dgn kpopers lah KESIAN SUNNGUH , eja sungguh pun tak betul. masuk sekolah balik awk :’)

          0

          0
        • Anonymous says:

          biar ejaan salah dari hati tu suka duk mengata orang –‘

          0

          0
        • Liyana Lunia The Ori says:

          pernahkah anda semua letak tangan bila kentut kemudian cium???? :)

          0

          0
        • minah jambu 24jam mengadap compute says:

          pernahhhhhhhhhhhhh ! ape salah nye ciom kentot sendiri tk pasal pe ! selalu kite asek bau orang punye kentotttttttttttttttttttttt je ..skali2 ciom lah kentot sendiri hehe bwekkkkkkkkkkkkkkkk ! huh !!

          0

          0
    • sinister says:

      saye admire kat kening kak abby…
      oh abby… kening tu nak wat cam ner ek?
      cukur ke cabut? or nak kene pakai pembaris gak?
      ke teknik benang… nak kasi nipis mcm tu n bersih di sekitarnya…?
      saya nak buat nih…
      pls advise… i follow twitter u okey…
      reply taw…

      0

      0
      • Liyana Lunia says:

        amagadd i love ur comment :’)

        0

        0
        • Anonymous says:

          kau liyana kalau komen kutuk2, caci, hina2 ni memang kau suka. kalau komen baik2 kau hentam pulak.

          0

          0
        • haram jadah no1 liyana says:

          dasar pelacur murahan..muka cam badak…sian sungguh aku ngan si liyana ni.

          0

          0
        • Jelos erk says:

          biasalah liyana ni tak cantik, pkai spek, gemuk pulak, muka macam cempedak busuk. sebab tu meroyan giler.

          0

          0
        • kat says:

          takla, dia xcukur pun kening dia. kawan aku cousin si abby ni, dia kata mmg keturunan depa kening halus terbentuk gitu. kwn aku dulu kt skolah slalu kena panggil ngan cikgu disiplin ngan ustazah sbb kening nmpak cam dicukur. haha.

          0

          0
      • Diba says:

        kau ni ape lah..
        mmg ade sstengah org yg dilhirkn natural kning yg cntik t’bntuk.
        mak aku pn kning dia elok t’bntuk xde pulak nk cantas2.

        then, maybe jgk si abby ni bntuk kening scra prmanent sblm dia b’hijrah.
        kau tgk cam irma tulah senah oii.

        0

        0
    • kak timah says:

      TENSEN AKU MASUK BLOG NI XHABIS HABIS DENGAN POLITIK

      0

      0
    • Anonymous says:

      alah liyana. mak sokong ko.. memg abby tu janda meroyan pun x dapat batang. xde batang la nak jolok buret dia tu.. skang ni terhegeh2 nak baik semula ngn norman ngn memey.. dulu bukan main maki orang tu. norman ngn abby rilek je.. alih2 ko gak yg mcm sundal menyalak mcm anjing sbb kena tinggal laki. al maklum lah buret dah mcm terowong bogel tengah jalan pun xde sapa nk rogol.. dah kena reject ngn zul pastu pura2 jd baik.. fardu ain pun x pegi ada hati nak kd ustazah. abby ni layak jd geng ak je.. sbb sama2 mulut puaka.. tp buret mak laku lagi tau..

      0

      0
      • Anonymous says:

        sokong liyana??? mmg lerr… ko la liyana ngok!!! mulut mmg puaka busuk longkang… x da bahasa langsung …malang sapa yg dpt ko jd bini @ awek…

        0

        0
      • Anonymous says:

        anon ni mesti liyana lumat tu kan? ==’ udah2 lah liyana. kau tak puas hati apa dengan abby tu?

        0

        0
  2. marimar says:

    Mcm bermadu laa..

    0

    0
  3. mama's says:

    ALHAMDULILLAH… memey lebih cantik… norman mayb bole rujuk dgn abby… kan lebih elok… abby pon sorang2 je lg… dh bebaik tu sangat ok la utk u all… besarkan ank2 sama2 berlandaskan ilmu agama islam,dgn keluarga yg lengkap…

    0

    0
  4. rara says:

    abby minta di asak oleh n0rman sebenarnye…. hahahaha

    0

    0
  5. Good for her says:

    Thank you Abby kerana memberikan contoh terbaek. Takbir…

    0

    0
  6. farhana says:

    YA ALLAH , jadikanlah keluarga mereka ini sebuah keluarga yang selalu ada di jalanMu, bertaqwa kepadaMu, dari keluarga sakinah mawaddah warahmah . AMIN :)

    0

    0
  7. sistasista says:

    Abby tak meroyan, dia cuma nasihat, tapi malangnya nasihatnya terlalu laser dan tak kena caranya..kita sebagai pemerhati pula tak payahlah melabel dia meroyan, ustazah segera..n etc.. doakanlah dia agar dia lantang bersuara dengan landasan yang lebih positif.

    0

    0
  8. queenny says:

    memey cantik sgt….abby dah gemuk n berumur

    0

    0
    • INSPEKTOR says:

      Xbaik ckp mcm tu.. mgkn die bkn gemuk.. cuma bj yg dpakai die longgar utk mnutup aurat die… bgus kn mcm tu..

      0

      0
  9. MINAH JAMBU SUKA BATANG says:

    ROSMAH BILA LAGI NAK BERTUDUNG? KE NAK SURUH AKU BELIKAN.

    0

    0
    • Liyana Lunia says:

      nak fark dgn abang Norman bleh tak???? yummmm…

      0

      0
      • kipasmejanational says:

        apa masalahnya kau ni nyah oi?? jantan tersasar arah sungguh la kau..dah la hidup tak serupa org..nafsu tersasar..sekarang otak pun dah tersasar dah? bodoh jgn terlampau sgt..

        0

        0
    • heruy says:

      rosmah tak pakai tudung nak berjimat utk negara..harga baju dah tiga ribu..nnti pakai tudung berkilau2 mesti hatga 3 ribu jugak..bertambahla bajer utk rosmah nnti..

      0

      0
  10. Dolton Bibiana Layola Al-Muslem says:

    harap memey tak ubah imej lagi masih muda kan, ni nanti terikut2 aa plak pakai seme macam makcik2 pulak

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap compter says:

      betol kau cakap tu Dolton minah jambu pon stuju dengan kau …memey ni kan maseh muda dia maseh lagi nk berlakon tk payah lah nk bertudong tudong buat rimas2 kan diri aje …..si abby ni sebenar Nye dia nk cuci kepala hotak si memey niiiiiiiiiiiiiiiiiiii pasal dia jeles memey ni tk bertudong jambu pulak tu dari diaaaaaaaaaaaa …..abby nk bukak tudong dh tk boleh pasal dia dh PAS bertudong ……! ape2 pon sokong lah perdana menteri kite pak najib untok masa depan yg harmoni…….

      0

      0
      • pok teh says:

        ni la masalahnya bila org kafir yg tak memahami beri statement berkaitan umat & agama Islam..

        0

        0
      • Husna says:

        giler mung, ngucap wey, ingatlah kata2 pun boleh menyebabkn murtad kalau kamu muslim, tapi kalau kafir xperlu sebok nak cegah org mengikut syariat islam. ! Allahuakbar!

        0

        0
      • Dolton Bibiana Layola Al-Muslem says:

        Jadi retis kene laa imej yg bersesuaian dan glamer skit kalau tak jadi surirumah layan norman jer la

        0

        0
    • doltonssss says:

      dah kenapa ngn kau ni…org berubah imej ke arah kebaikan pon kau kutuk.. Biar jd makcik2 asalkn aurat terjaga! Nape org muda ni x mati ke?

      0

      0
  11. apa apa je la says:

    gambar nombor 2 tuh, kesian kat baby tu kena penumbuk abby kat telinga.

    0

    0
  12. pembaca yang setia says:

    Khas liyana,
    tolong belajar cara nak minta maaf bukan mnjd batu api.
    banyak2 mengucp. Kite sebagai manusia mmg byk salah silap, jika ditegur terimal & mohon maaf.
    org yg mmbace & mgomen terus sejuk hati membace.
    InsyaAllah..

    0

    0
  13. dina says:

    kenapa bila tgk jer gambar keluarga norman ni rasa mcm memey tu salah sorang anak norman dan abby jer.

    0

    0
  14. Liyana Lunia says:

    Memey dan Abby…dua-dua nampak cam kampung je… boring!

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap compute says:

      memang la dorang tu kampong ! kau tk tau ke !! pasal dorang tu kampong la jadi macm bodoh2 gituuuuuuuuuuuu…………. si memey pulak dh tk boleh buat ape2 lagi n dh tk voleh bukak mulot diaaaaaaaaaaaaa n dh tk boleh marah2 pasal Al maklom lahhhhhhhh bekas bini laki dia si norman hakim kannnnnnnnn terpaksa la paksa kn diri kena hormattttttttttt tol tk !!! ye laaaaaa abby kan bertudong konon nye dia ni baikkkkkkkkkkkk ! jangan2 dia nk rampas balek si norman dari si memey atau pon dia nk bermadu ngan si memeyyyyy….emmmmm terima aje lah memeyyyyyy ……..selagi tk di kawin kn si abby ngan si norman ni selagi itu lah si abby akan membuat si memey ni remas !!!

      0

      0
  15. Liyana Lunia says:

    rasa macam nak ramas punggung Norman… gerammmm Lunia.

    0

    0
  16. Anonymous says:

    Heh! ini forum korang berchit chat ke apa nih? nak berborak sakan pi kat fb message lah..

    0

    0
  17. Anonymous says:

    cantek memey…suka..

    0

    0
  18. kek cokelat kesukaan aku says:

    tak faham lah. blog hiburan pun nak selitkan video politik juga. what the hell? p channel lain lah..

    0

    0
    • Anonymous says:

      ntah la..aku pun pelik la dgn org2 yg taksub dgn politik ni…
      mn2 blog pun ada je terselit pasal politik…bosan….
      nara ko delete la mn2 video pasal politik ni….
      ni blog hiburan bukan politik…xde akai ka…

      0

      0
  19. Hamba Allah says:

    Abg Nara, x boleh ke tapis komen2 yg x bermaruah ni…

    0

    0
  20. ore says:

    korang yg komen pasal politik ni semua x sekolah..penat je mak bapak hantar pi sekolah..tapi tetap bodoh!!..gambar ni gambar family norman, yg korang pi kaitkan dgn politik apasal?? bodoh!

    0

    0
  21. tengku says:

    baguslah kalau dah berdamai….tapi norman mesti ingat lagi bila abby serang dia kat lokasi…keluar melodi pulak tu…

    0

    0
  22. hihi says:

    cm ank dorg pulak memey nie..cantik la..elok la tu berubah..nmpk skrg abby asyik bsama dorg jer..abby ingt sikit norman tu bks suami awk..xde apa2 hubungan pon..haram ya dkt2 sgt..algkah indahnya hubungan yg mesra nie di satukn..abby kwin jer gn norman blk..demi anak2..kn..kn..slalu sgt bsme pon x elok gak..bley mnimbul kn syak..fitnah pd pndgn mata org..kn elok mgelak kn fitnah..wlaupon sah2 memey ikut sme..tp lelaki yg bkn muhrim..x elok tlbh rapat..

    0

    0
  23. Lols says:

    Happy :) .. syukur semua ok, semoga kedamaian berkekalan… baru skarang dpt tgk muka memey dgn perasaan yg sejuk, selepas Abby maafkan dia.

    0

    0
  24. kiah propa says:

    cam page politik plak, xbaca tajuk ke hape ni??

    0

    0
  25. We do not ‘hate’ Muslims; we deplore Islam that enslaves them.

    0

    0