Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(4 GAMBAR)Fasha Sandha Sambut Hari Jadi Bersama Jejai, Dilayan Bak Puteri

Romantik juga bakal suami Fasha Sandha, Jejai ini. Bersempena dengan hari jadi Fasha, Jejai telah mengadakan satu majlis kejutan untuk tuan puterinya. Daripada gambar-gambar yang dilihat, Abang Nara dapat bayangkan layanan yang diterima oleh Fasha bak seorang puteri.

gambar sambutan hari jadi fasha

Advertisement

Siap ada selempang macam ratu cantik lagi. Dan kek hari jadinya pula adalah berbentuk mahkota. Mungkin Jejai ingin menyatakan bahawa Fasha adalahh ratu hatinya. Kira jiwa sentimental jugaklah Jejai ini. Memang respek habis. Lagi 3 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar sambutan hari jadi fasha
gambar sambutan hari jadi fasha
gambar sambutan hari jadi fasha

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

336 Comments

  1. ina

    April 13, 2012 at 12:38 pm

    ai blum kwin dh ngambr tgn kt bontot

  2. miss rara

    April 11, 2012 at 6:06 pm

    aku menyampah betul tengok Fasha dgn Jejai nie, dah laa Fasha tu rampas suami orang , kau tgk laa , one day orang lain pulal yg rampas Jejai kau nie . baru padan muka kau . kesian Nora Danish…

  3. sukaati aku la nk letak nama ape

    April 10, 2012 at 8:59 pm

    apsal burok sgt aku nengok mamat ni.. hidung besau je dah mcm zizan.. tp at least zizan tuh sdp la gak mata memandang.. yg ni hadooo…

  4. keri juniye

    April 8, 2012 at 7:14 pm

    kek londeh….hahah xde slere wa nk mkn..utk tuan puteri ledang blh ar…hahaha

  5. Anonymous

    April 7, 2012 at 8:13 am

    kesian

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama