March 29th, 2012

Romantik juga bakal suami Fasha Sandha, Jejai ini. Bersempena dengan hari jadi Fasha, Jejai telah mengadakan satu majlis kejutan untuk tuan puterinya. Daripada gambar-gambar yang dilihat, Abang Nara dapat bayangkan layanan yang diterima oleh Fasha bak seorang puteri.

gambar sambutan hari jadi fasha

Siap ada selempang macam ratu cantik lagi. Dan kek hari jadinya pula adalah berbentuk mahkota. Mungkin Jejai ingin menyatakan bahawa Fasha adalahh ratu hatinya. Kira jiwa sentimental jugaklah Jejai ini. Memang respek habis. Lagi 3 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar sambutan hari jadi fasha
gambar sambutan hari jadi fasha
gambar sambutan hari jadi fasha


336 responses to “(4 GAMBAR)Fasha Sandha Sambut Hari Jadi Bersama Jejai, Dilayan Bak Puteri”

  1. ina says:

    ai blum kwin dh ngambr tgn kt bontot

  2. miss rara says:

    aku menyampah betul tengok Fasha dgn Jejai nie, dah laa Fasha tu rampas suami orang , kau tgk laa , one day orang lain pulal yg rampas Jejai kau nie . baru padan muka kau . kesian Nora Danish…

  3. sukaati aku la nk letak nama ape says:

    apsal burok sgt aku nengok mamat ni.. hidung besau je dah mcm zizan.. tp at least zizan tuh sdp la gak mata memandang.. yg ni hadooo…

  4. keri juniye says:

    kek londeh….hahah xde slere wa nk mkn..utk tuan puteri ledang blh ar…hahaha

  5. Anonymous says:

    kesian

Loading...