August 3rd, 2012

Faezah Elai yang turut hadir ke majlis berbuka puasa Astro baru-baru ini tetap nampak cantik walaupun hanya memakai baju kurung biru sahaja. Benarlah kata orang, kalau dah cantik tue, pakai apa pun cantik jugak. Patutlah wife Abang Nara selalu kata Abang Nara hadnsome walaupun hanya memakai singlet di rumah.

faezah elai

Tahun ini juga merupakan tahun pertama Faezah Elai berpuasa dan berhari raya sebagai seorang isteri. Semoga segalanya dilancarkan untuk Faezah Elai. Pasti Faezah teruja bangun pagi untuk memasak sahur buat suaminya. 3 lagi gambar Faezah Elai di majlis berbuka puasa Astro dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Adakah asteroid aphophis akan menghentam bumi pada tahun 2036?

faezah elai
faezah elai
faezah elai


53 responses to “(4 GAMBAR)Faezah Elai Di Majlis Berbuka Puasa Astro”

  1. naim says:

    Pelik tengok gambar yang last tu….leher dia macam lebih besar dari muka dia….nak kata dah gemuk…badan tak pulak….tapi baju dia cantik. I like

  2. xde nama says:

    baju ni sama mcm baju aku..kaler je lain !!

Loading...