Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(4 GAMBAR)Faezah Elai Di Majlis Berbuka Puasa Astro

Faezah Elai yang turut hadir ke majlis berbuka puasa Astro baru-baru ini tetap nampak cantik walaupun hanya memakai baju kurung biru sahaja. Benarlah kata orang, kalau dah cantik tue, pakai apa pun cantik jugak. Patutlah wife Abang Nara selalu kata Abang Nara hadnsome walaupun hanya memakai singlet di rumah.

faezah elai

Advertisement

Tahun ini juga merupakan tahun pertama Faezah Elai berpuasa dan berhari raya sebagai seorang isteri. Semoga segalanya dilancarkan untuk Faezah Elai. Pasti Faezah teruja bangun pagi untuk memasak sahur buat suaminya. 3 lagi gambar Faezah Elai di majlis berbuka puasa Astro dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Adakah asteroid aphophis akan menghentam bumi pada tahun 2036?

faezah elai
faezah elai
faezah elai

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

53 Comments

  1. naim

    August 7, 2012 at 3:17 pm

    Pelik tengok gambar yang last tu….leher dia macam lebih besar dari muka dia….nak kata dah gemuk…badan tak pulak….tapi baju dia cantik. I like

  2. xde nama

    August 5, 2012 at 12:50 am

    baju ni sama mcm baju aku..kaler je lain !!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama