(4 GAMBAR)Apek Dan Leuniey Bercuti Di Tepi Pantai, Romantis Sungguh

Hiburan

(4 GAMBAR)Apek Dan Leuniey Bercuti Di Tepi Pantai, Romantis Sungguh

Di tepi pantai yang indah ~~~~ Aku duduk bersama Leuniey ~~ Suasanaa ~~~ Amboi… Ternyanyi pulak Abang Nara apabila meliaht gambar Khairul Fahmi (Apek) dan Leuniey bercuti di tepi pantai. Romantika sungguh. Pasti ramai yang cemburu.

apek dan leuniey bercuti

Advertisement

Jangan risau kerana mereka bukan pergi bercuti berdua. Ramai lagi yang menemani mereka. Semoga Apek dan Leuniey terus bahagia di samping diri masing-masing. 3 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

blouse

P.S: Blouse bersulam kini kembali lagi. Cerita banyak tak guna. Dapatkannya sekarang sebelum terlambat. Klik di sini untuk melihat lebih banyak pilihan sebelum anda membeli.

apek dan leuniey bercuti
apek dan leuniey bercuti
apek dan leuniey bercuti

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

99 Comments

  1. [email protected]

    October 10, 2012 at 3:12 pm

    Kalau ya pun tak yah ler nak pakai wedges tinggi tu kat pantai…kelakor doh!kalau dah rendah tu terima je lah hakikat….bersyukur…..

  2. bukan apek bukan luniey

    October 10, 2012 at 10:50 am

    ni dorang pergi bbq laa yg tokey tia amelia tu organize. tak silap ni umah hinggap si tokey tia amelia tuh da..pepandai je bercuti..huhhu

  3. Sis.MaA

    October 10, 2012 at 9:55 am

    To Apek & Leuniey, hope korang kekal hingga ke jinjang pelamin. Peduli apa org nak kata pasal korang. Nt dorang penat nt dorang b’hentilah sendiri. Mulut org kan manalah kita boleh tutup. x gitu?? Sabar je. Dorg boleh cakap apa saje dorg nk ckp, tp hidup apek bkn dorg yg tentukan. So xya nk tgugatlah dgn apa yg dorg ckp kan. Hope korg bahagia. Korang mmg sweet!!

  4. Rin

    October 10, 2012 at 5:08 am

    bleeerrgghhh …. x kuasa! x ngaku x ngaku.. akhirnyaaa?

  5. dunia nk kiamat

    October 9, 2012 at 10:55 pm

    Ya setuju awek tudung..biarlah semua bertaubat..jgn suruh apek shj tp semua kita..kalau mengkritik gunalah ayat yg membina dn x mengaibkn org..lagi stu klau x der bukti jgn cuba2 buat fitnah..jgn pdg rendah pada fitnah..kita nie dh seolah2 bertepuk tgn bila melihat kekhilafan saudara kita(islam)..melonjak riang menuding jari..semua suka klau org buat silap..sekali diorg buat silap kita akn hukum smpai ke hujung nyawa dia..Astaghfirullah..cth kes Apek ni dh terang2 dia ckp bercuti dgn family tp rmai yg x mahu menerima hakikat..mcm2 alasan nk bg bukti bhw Apex ni jahat dn silap.

    klau ya pun dia silam kita sama manusia semuany jahil sbb tu digalakkn ingat mengingati tp bukn kutuk dn menokok tmbah..berckp ttg dosa pahala tp mengapa menuding jari sebegitu rupa? Kesian sye tgok manusia2 yg jd mangsa..ingat anda semua termasuk hidup kita berhari..hari ini hri dia esok lusa klau bkn kita mungkin anak cucu kita lagi yg akn diduga..klau percaya pd tuhan percaya juga pd balasan..sudah2 lah..klau mengkritik jgn keterlaluan..selalu ingat pd diri sendiri.kita hanyalh penghujah disebalik avatar yg tak tahu identiti sbnr..kita kata diorg jahat, berdosa, x ingat tuhan dn mcm tp kita hanya meraih dosa melalui papan kekunci dn keypad..fitnah itu ini..melaungkn keaiban saudara seislam..

    boleh tak klau kita menasihati dgn cara yg lebih praktikal dn bertolak ansur?klau kita mengutuk org benci.apa yg kita nasihat x sampai.gunalah cara membina.tanam rasa syg dn ambil berat terhadap sesama islam..org islam tuduh menuduh..pijak memijak..org kafir ketawa tepuk tgn..terkabul sdah hajat mrk..jgn jd ketam mengajr org tp diri sendiri jln mengereng..renung2kn..sya hnya tlong menyampai krn Allah s.w.t..demi tuhan tiada rasa riak dn prasangka..hidup islam!!

Loading...