October 9th, 2012

Di tepi pantai yang indah ~~~~ Aku duduk bersama Leuniey ~~ Suasanaa ~~~ Amboi… Ternyanyi pulak Abang Nara apabila meliaht gambar Khairul Fahmi (Apek) dan Leuniey bercuti di tepi pantai. Romantika sungguh. Pasti ramai yang cemburu.

apek dan leuniey bercuti

Jangan risau kerana mereka bukan pergi bercuti berdua. Ramai lagi yang menemani mereka. Semoga Apek dan Leuniey terus bahagia di samping diri masing-masing. 3 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

blouse

P.S: Blouse bersulam kini kembali lagi. Cerita banyak tak guna. Dapatkannya sekarang sebelum terlambat. Klik di sini untuk melihat lebih banyak pilihan sebelum anda membeli.

apek dan leuniey bercuti
apek dan leuniey bercuti
apek dan leuniey bercuti


99 responses to “(4 GAMBAR)Apek Dan Leuniey Bercuti Di Tepi Pantai, Romantis Sungguh”

  1. sempoibuddies says:

    Setiap orang bila wt salah selalu dikutuk dan dikeji…kenapa xdinasihatkan dengan cara baik?walhal mereka wt salah didepan mata skalipun tp kutukan dan hinaan tu bkn caranya yg betul utk kita katakn kpd mereka…kerana kita sendiri pun sama saja,pernah buat salah dan silap,cuma cara yg berbeza…jika kita baik,pasti xakan ada kutukan dan kejian pada orang yg dah wt salah tu..sebab orang baik xkan mengata tapi mendoakan mereka yg wt salah tu supaya nanti sama2 peroleh hidayah ALLAH…kita sebagai saudara sesama ISLAM..doakanlah yag terbaik buat saudara kita yg lain…xrugi pun…sama2 kita muhasabah diri…wassalam…

  2. nida says:

    menyampah pulak tengok muke apex ni.

  3. oooolaaaalaaa says:

    aku menyampah jugak tgk gambo adi putra dgn nora danish ni…udah2 la tu….xke nti anak branak adi putra ni sodih

Loading...