Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(4 FOTO) Fouziah Gous Kini Sudah Mula Berhijab?

Agak lama juga kita tidak melihat lakonan terbaru Fouziah Gous di kaca televisyen kan? Nampaknya beliau kini lebih fokus kepada rumah tangganya dan sibuk menguruskan dua orang cahaya mata beliau.

Advertisement

Walaubagaimanapun, Fouziah masih lagi aktif berkongsi aktiviti hariannya bersama peminat menerusi akaun Instagram. Menariknya, sejak kebelakangan ini Fouziah sering memuat naik foto beliau mengenakan hijab. Tentunya ia mengundang perhatian ramai.

Rata-rata netizen memuji betapa cantik dan manisnya wajah Fouziah ketika berhijab dan ada yang turut mendoakan agar beliau terus istiqamah untuk menutup urat dengan baik.

Namun, sehingga saat ini Fouziah masih belum memberikan sebarang kenyataan mengenai penampilan terbaru beliau itu. Jika berita ini benar, tentunya ia satu perkara yang positif buat Fouziah dan kami juga mendoakan agar beliau kekal menutup aurat.

Advertisement

Lagi beberapa foto Fouziah manis berhijab dengan membaca entri ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. mak cute

    August 9, 2018 at 12:50 pm

    bhijab biar niat tu btul..jgn jd cm stgh retis tu…dh nmpk leher..telinga..anak rambut..pakai turban cm singh jual susu…meluat ok bab cm memalukan imej org berhijab…pastu mula la soh doakan mcm2…dh tua bkn muda blh pikir sendiri..dok plak bangga buat keke challenge…ke jadah…

  2. fishball

    August 9, 2018 at 12:36 pm

    only fazura can carry that bawal look

    • WickEd

      August 9, 2018 at 12:49 pm

      For God sake @fishball whose balls are u trying to carry huh? Nenek2 pun boleh bawak tudung bawal…apa saja. Cantik je aku tgok dia ni…hidung mancung tulen asli

    • minah jambu say NO to drugs

      August 9, 2018 at 11:29 pm

      kalau maseh nak berlakon n maseh nak berkejaya dlm bidang seni lebih baik jangan bertudung dulu n jangan nak jadi maknenek sangat..jangan terlalu gumbira dengan pujian orang susah tkde orang tolong….

    • Hatebullies

      October 11, 2018 at 12:16 pm

      U r dumb..

  3. ezze

    August 9, 2018 at 11:47 am

    lawa la pulak dia pakai tudung.bila dia free hair,aku serabut tgk rambut dia..semoga istiqomah dan semoga Allah permudahkan urusan kau fouziah ;)

  4. wawa

    August 9, 2018 at 11:10 am

    dia pakai tudung nampak lebih muda

  5. Anonymous

    August 9, 2018 at 10:56 am

    die pegi kelantan kan..kena pakai tudung

    • Anonymous

      August 9, 2018 at 11:39 am

      muka kampung. patutlah mengelak tudung selama ni.

    • Sis

      August 9, 2018 at 12:24 pm

      Muka kampung ko cakap??? Aku teringin nak tengok muka ko yg vogue sangat tu

    • Anonymous

      August 10, 2018 at 12:30 pm

      muke kampong la yang lelaki ramai tercarik2… bodoh!!!

Loading...
To Top