Written by serenity | April 23rd, 2018

Pelakon Dynas Mokhtar, 35, selamat melamngsungkan pernikahan dengan Mohamad Shazrik Che Mohd Din, 36, pada 10.50 pagi semalam (Ahad) dengan sekali lafaz.

Sinar Harian melaporkan, Dynas atau nama lengkapnya, Wan Edrinas dinikahkan bapanya, Datuk Wan Mokhtar Wan Mohd, dengan disaksikan Penolong Pendaftar Perkahwinan, Perceraian dan Rujuk Orang Islam, Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam, Khairul Anuar Mulim.

Pada majlis tersebut, Dynas menerima mas kahwin berjumlah RM1001, beserta wang hantaran sebanyak RM30,000.

Majlis resepsi pasangan ini akan dilangsungkan 28 April ini di Damansara dan resepsi kedua bakal dilangsungkan di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada 5 Mei.

Lagi 34 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.



Bersama kita doakan perkahwinan kedua Dynas yang sebelum ini bergelar ibu tunggal selama empat tahun kekal ke akhir hayat. – beautifulnara.com

Kredit gambar: @lifestyleweddings.co

16 responses to (36 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Dan Malam Berinai Dynas Mokhtar

  1. Lajak says:

    Tahniah Dynas kerana tidak memilih suami orang.

    38

    0
  2. ninabobo says:

    Alhamdulillah………………ameeen

    0

    0
  3. mak cute says:

    xda tema lain ke…x abis2 dgn membongak hindi…buat tradisi melayu la…

    1

    4
  4. melati says:

    Wow dh 2 kali kawin..!! Neelofa gk tk laku2….apa tangkal yg Neelofa pakai entah, memang mendatang kan Sial lah ..!!! hihihihi

    3

    1
  5. noendingname says:

    kenape muka dynas macam pelik je…mebi sebab make up atau dia dah berisi sket..

    2

    0
  6. nok gebuzzz says:

    hmmm…kawin kali ke2 pon nak mlm berinai bagai,buat wedding besar2..ye la org berduit kan…tapi ckp mcm ni org kate nnty lantak dia la duit dia…tapi pada aku kalau kali ke2 ni buat biasa2 jer…tak tau masa akan dtg mcm mn…membazir,ape pon tahniah la…semoga berkekalan hingga ke syurga.

    6

    12
    • nak ceghoh..? Nok Ghebuu..? says:

      ayat ko ni yang bleh pakai tang ” tahniah la…semoga berkekalan hingga ke syurga” jek.. tang lain tu ko taip dengan hati ko yang hitam.. patut name “nak gebuzz”.. SEDEY..!!!

      4

      0
    • Anonymous says:

      doa yg baik2… ckp yg baik2… fikir yg baik2 bak kate fattah..
      kebaikan akan balik ke diri sendiri..
      nok gebuzz ker nok jd puaka ke.. hidup ko n rumahtangga pon belum tentu lagi camne nk mengata org..

      3

      1
  7. Shopia lorren says:

    Tahniah Dynas semoga kali ni kekal hingga keujung nyawa..
    Meriahnya..kalah ank dara..yelh kau org ada2..cantik andaikata kau berhijab penuh lg lah menawan..moga satu hari terbuka pintu hati utk memenuhi tuntutan syarak…Amiin..

    7

    0
  8. melati says:

    Kesian Neelofa ?? takder Jantan nk??

    1

    2
  9. Zyy says:

    HATERS GONNA HATE !!!! I love her and her lifestyle. Salute xx

    0

    0

Leave a Comment

Optional