Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(36 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Dan Malam Berinai Dynas Mokhtar

Pelakon Dynas Mokhtar, 35, selamat melamngsungkan pernikahan dengan Mohamad Shazrik Che Mohd Din, 36, pada 10.50 pagi semalam (Ahad) dengan sekali lafaz.

Sinar Harian melaporkan, Dynas atau nama lengkapnya, Wan Edrinas dinikahkan bapanya, Datuk Wan Mokhtar Wan Mohd, dengan disaksikan Penolong Pendaftar Perkahwinan, Perceraian dan Rujuk Orang Islam, Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam, Khairul Anuar Mulim.

Advertisement

Pada majlis tersebut, Dynas menerima mas kahwin berjumlah RM1001, beserta wang hantaran sebanyak RM30,000.

Majlis resepsi pasangan ini akan dilangsungkan 28 April ini di Damansara dan resepsi kedua bakal dilangsungkan di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada 5 Mei.

Lagi 34 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Advertisement

Advertisement


Bersama kita doakan perkahwinan kedua Dynas yang sebelum ini bergelar ibu tunggal selama empat tahun kekal ke akhir hayat. – beautifulnara.com

Kredit gambar: @lifestyleweddings.co

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 Comments

  1. Zyy

    April 23, 2018 at 4:55 pm

    HATERS GONNA HATE !!!! I love her and her lifestyle. Salute xx

  2. melati

    April 23, 2018 at 2:49 pm

    Kesian Neelofa ?? takder Jantan nk??

  3. Shopia lorren

    April 23, 2018 at 10:23 am

    Tahniah Dynas semoga kali ni kekal hingga keujung nyawa..
    Meriahnya..kalah ank dara..yelh kau org ada2..cantik andaikata kau berhijab penuh lg lah menawan..moga satu hari terbuka pintu hati utk memenuhi tuntutan syarak…Amiin..

  4. nok gebuzzz

    April 23, 2018 at 9:25 am

    hmmm…kawin kali ke2 pon nak mlm berinai bagai,buat wedding besar2..ye la org berduit kan…tapi ckp mcm ni org kate nnty lantak dia la duit dia…tapi pada aku kalau kali ke2 ni buat biasa2 jer…tak tau masa akan dtg mcm mn…membazir,ape pon tahniah la…semoga berkekalan hingga ke syurga.

    • nak ceghoh..? Nok Ghebuu..?

      April 23, 2018 at 10:03 am

      ayat ko ni yang bleh pakai tang ” tahniah la…semoga berkekalan hingga ke syurga” jek.. tang lain tu ko taip dengan hati ko yang hitam.. patut name “nak gebuzz”.. SEDEY..!!!

    • Anonymous

      April 23, 2018 at 10:45 am

      doa yg baik2… ckp yg baik2… fikir yg baik2 bak kate fattah..
      kebaikan akan balik ke diri sendiri..
      nok gebuzz ker nok jd puaka ke.. hidup ko n rumahtangga pon belum tentu lagi camne nk mengata org..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top