Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(35 GAMBAR)Babak Dari KL Gangster 2: Prekuel

Abang Besar kini kembali! Kami difahamkan yang filem KL Gangster 2 sebenarnya ialah prekuel pada filem KL Gangster, maksudnya ia memaparkan kisah Malek sebelum masuk penjara selama 5 tahun yang dipaparkan di filem asal KL Gangster. Filem ini dinantikan oleh ram ai orang, dan bagi kami filem KL Gangster yang pertama, walaupun tidak sempurna, tapi lebih ‘tolerable’ dari filem jiwang melodrama mana-mana pun. Filem kedua ini menampilkan juga Rosyam Noor yang pernah berlakon sebagai gengster dalam filem gengster Suhan Movies sebelum ini iaitu Castello dan Adiputra berambut ‘blond’. Apakah masih ada babak Adiputra shirtless dengan badan berminyak? Bersama kita nantikan.
Photobucket
Lagi 34 keping gambar dengan membaca gosip ini sepenuhnya. Kredit gambar pada We Love Aaron Aziz.


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

106 Comments

  1. ahmad albab

    August 4, 2012 at 10:42 pm

    apalah…sbb filem pun nk gaduh sesama sndiri…. neraka taw jawab nya bila 2 org saudara seislam gaduh sesama sndiri …kalw time gaduh ni korang mati x smpat minx maf neraka la tmpatnya… x smpurna iman seseorang kalw x menyayangi saudaranya seperti dia menyayangi dirinya sndiri

  2. beliabenciartis(BBA)

    February 16, 2012 at 1:31 am

    Salam…pasal filem shj pn masing2 nk hentam-menghentam….klau baik ambillah klau buruk itu jdkn sempadan…tp mmg betul pn filem nie x bg sbrg kebaikan pn melainkan hiburan shj dn utk bg cukup syarat selitlah elemen islamik ckit tp 2 la yg kaya org dlm filem…masyarakat contohnya seperti remaja akn terarah mngikut perlakuan dalam filem sebab minat kt pelakon….mcm dlm komen kat atas la bhsa dh ” tahap zmn batu—>lu n gua<—".Klau x caya p lah mana2 tmpt trutamanya kawasan luar bandar…budak baru sekolah rendah tapi stail ckp n perlakuan dh macam "filem tu".Inikah nk dibnggakn n org muslim yg nk merosakkn muslim len.Lebih teruk dr kafir holywood tu…finas la sangat..korup ada la….klau nk berhibur pn biarlah bertmpat….ni bkn pasal filem ni ja tp semua filem malay sama ja..merosakkn anak bangsa sendiri….artis tu semuanya perosak budaya dan agama ja…mengaku islam tp x laksana islam…habis semua masyarakat ikut…pkai tudung ikut trend n musim…klau blog ni telus approve ler komen nie….

  3. Anonymous

    February 7, 2012 at 6:38 pm

    Bile KL Gangster 2 nk kluar

    • Anonymous

      July 5, 2012 at 12:25 am

      Hri raye

    • Arai_JanganAmbikPadangKami

      July 12, 2012 at 6:52 pm

      Keplala lutut kau … mandai2 je

  4. Anonymous

    January 29, 2012 at 9:41 pm

    zizan mesti lwk.. haha

  5. Zainol

    January 1, 2012 at 3:16 pm

    Is it real they will be playing this on kl gangster 2 ??

Loading...
To Top