July 3rd, 2012

Semasa majlis perkahwinan Irma Hasmie, Heliza Helmi telah pun menjadi pengacara majlis. Semoga selepas ini akan tiba giliran Heliza pula berada di atas pelamin dengan bakal suaminya. Pasti Heliza sendiri tidak sabar-sabar lagi untuk memegang status seorang isteri. Tak gitu Heliza?

heliza umrah

Sebelum majlis perkahwinan Irma berlangsung, Heliza dan beberapa rakan karibnya telah pun pergi menunaikan umrah. Lagi 33 keping gambar Heliza di sana dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Heliza Helmi.

heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah
heliza umrah


97 responses to “(34 GAMBAR)Heliza Helmi Tunaikan Umrah Baru-Baru Ini”

  1. izara says:

    comel pic ke 3.. hehe.. masing2 putih melepak, tutup muka terus si heliza.. haha…

  2. aku says:

    sekurang2nya heliza pergi beribadat menyucikan diri…bukan macam korang dok malaysia ni wat dosa kutuk orang…dia dapat gak gi tanah suci…ko ade????dok sini mengumpat je keje…iman melayang ntah kemana…dah memang heliza tu comel…ko kutuk dia punye muka maksudnye ko kutuk kejadian ALLAH…memang bendul korang ni…ilmu agama sebesar kuman pandai2 nak nilai orang

    • jack says:

      salam,

      “bukan macam korang dok malaysia ni wat dosa kutuk orang…dia dapat gak gi tanah suci…ko ade????” ……….. Anda kenal ke semua yang memberikan pandangan sampai kata “ko ade” untuk menunjukkan yang kami langsung tidak pernah menunaikan umrah @ h, tanya dulu sebelum apa2. dari anda taip ” Lain kalidok sini mengumpat je keje…iman melayang ntah kemana” alih2 anda yang mengumpat dengan melabel orang yang memberi teguran (yang dah pernah menunaikan umrah/haji) ibarat meludah kelangit, akhirnya kena muka sendiri.

      ” dah memang heliza tu comel…ko nafikankutuk dia punye muka maksudnye ko kutuk kejadian ALLAH…memang bendul korang ni…ilmu agama sebesar kuman pandai2 nak nilai orang” —> Memang tidak dinafikan Heliza cantik & comel. Tapi kenapa dibuat mimik muka sebegitu dikawasan “rumah Allah”? Yang menegur tu bukan menghina ciptaan Allah. Di sana, semua benda di”bayar cash” samada perbuatan @ doa. Jika dalam keseronokkan membuat mimik muka “macam” tu , tiba2 Allah kekalkan mimik muka tu, kan dah lain macam.…

      sila baca pandangan ya, sebelum anda mengutuk perbuatan anda sendiri

  3. Laila says:

    eh byk je pix Heliza yg biasa2. mmg bkn dibuat2..ada la 2-3pix yg nmpk mcm buat cute. tp kita pun kdg2 bila tang nak snap je…terbuat muka herot sana sini. bley dimaafkn apa.. yg baik ttg dia byk lagi. insyaallah. tang mata dia..ermm mata dia mmg bulat (live). tp xpela.nk buat camner.lain padang lain belalang. btw..rasanya YATT HAMZAH xda la.tu bkn yatt rasanya.. rakan mereka iras yatt? mebi?

  4. Anonymous says:

    siyes..air mate ak kuar tgok sume pic ni..teringin sgt nk pegi sne…pd yg dok komen psal xyahlah dok tgok mnde yg -ve tu..baek tgok keindhn gambar2 kat mekah..siyes sgt cantik…

Loading...