September 27th, 2011

Walaupun ramai yang bengang disebabkan Abang Nara asyik keluarkan gambar perkahwinan Memey dan Norman, diharap anda tidaklah bengang sangat. Doakan jerlah kebahagiaan mereka berdua. Dah selesai bernikah pun. Yang lepas tue biarlah lepas. Sama-sama kita ambil jadikan pengajaran.

gambar memey

Lagi 32 keping gambar perkahwinan Norman dan Memey daripada Razin Photography dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Hanya perlu daftar untuk berpeluang memenangi iPad 2.

gambar memey

gambar memey

gambar memey

gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey

gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey


235 responses to “(33 GAMBAR)Majlis Perkahwinan Norman Hakim Dan Memey Suhaiza Daripada Razin Photography”

  1. Ira Loreal says:

    Biarlah dia saya rasa Prince William & bininya x macam ni.Walaupun besar-besaran x adalah sampai berpesta.

  2. luf says:

    c memeh nie….org lain kawen naik seri….dia nie langsung xde seri….

  3. Pelangiterlalu says:

    Assalamulaikum….semua, kalau dikatakan tak berakal, dah lahir sebagai manusia, kalau dikatakan bodoh dah diberi akal….dgn komen2 anda semua ni, nyata sekali tiada akal, dan tidak berlandaskan akidah yg baik – mungkin juga betul kata orang, melayu selalu lupa dan bangsa bukan menunjukan keperibadian dan agama seseorang = Melayu BUKAN Islam dan ISLAM adalah ISLAM

    JANGAN MEMBINA MASJID DIATAS KEHANCURAN MASJID ORANG LAIN….

    • budak felda says:

      Pelangi, walaikumsalam, ya aku budak felda berbangsa melayu tulin tapi bersetuju dengan pendapat anda – Melayu itu bukan Islam dan ISLAM adalah ISLAM – buat malu jer budak2 melayu mengaku melayu dan islam tapi perangai mcm orang kafir, Kafir lebih baiklah.

Loading...