Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(33 GAMBAR)Majlis Perkahwinan Norman Hakim Dan Memey Suhaiza Daripada Razin Photography

Walaupun ramai yang bengang disebabkan Abang Nara asyik keluarkan gambar perkahwinan Memey dan Norman, diharap anda tidaklah bengang sangat. Doakan jerlah kebahagiaan mereka berdua. Dah selesai bernikah pun. Yang lepas tue biarlah lepas. Sama-sama kita ambil jadikan pengajaran.

gambar memey

Advertisement

Lagi 32 keping gambar perkahwinan Norman dan Memey daripada Razin Photography dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Hanya perlu daftar untuk berpeluang memenangi iPad 2.

gambar memey

gambar memey

Advertisement

gambar memey

gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey

gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

235 Comments

  1. Ira Loreal

    April 3, 2012 at 2:23 am

    Biarlah dia saya rasa Prince William & bininya x macam ni.Walaupun besar-besaran x adalah sampai berpesta.

  2. luf

    January 18, 2012 at 4:31 pm

    c memeh nie….org lain kawen naik seri….dia nie langsung xde seri….

  3. Pelangiterlalu

    January 13, 2012 at 4:14 pm

    Assalamulaikum….semua, kalau dikatakan tak berakal, dah lahir sebagai manusia, kalau dikatakan bodoh dah diberi akal….dgn komen2 anda semua ni, nyata sekali tiada akal, dan tidak berlandaskan akidah yg baik – mungkin juga betul kata orang, melayu selalu lupa dan bangsa bukan menunjukan keperibadian dan agama seseorang = Melayu BUKAN Islam dan ISLAM adalah ISLAM

    JANGAN MEMBINA MASJID DIATAS KEHANCURAN MASJID ORANG LAIN….

    • budak felda

      January 13, 2012 at 4:30 pm

      Pelangi, walaikumsalam, ya aku budak felda berbangsa melayu tulin tapi bersetuju dengan pendapat anda – Melayu itu bukan Islam dan ISLAM adalah ISLAM – buat malu jer budak2 melayu mengaku melayu dan islam tapi perangai mcm orang kafir, Kafir lebih baiklah.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama