32 Biji Kek Pisang Terpaksa Dibuang, Zara Zya Menangis,-“Ingat Serbuk Penaik Rupanya Garam..”

Hiburan

32 Biji Kek Pisang Terpaksa Dibuang, Zara Zya Menangis,-“Ingat Serbuk Penaik Rupanya Garam..”

Pelakon Zara Zya yang kini mengusahakan perniagaan makanan berupa kek pisang meluahkan rasa kecewa dan sedih apabila hampir 32 biji kek terpaksa dibuang kerana tersilap adunan resipi.

Zara ZyaSumber : Instagram Zara Zya  

Perkara tersebut dilaporkan telah berlaku pada hari yang khamis lalu apabila Zara menjelaskan bahawa dia telah menyangka garam sebagai tepung serbuk penaik (bicarbonate soda) dan telah memasukkan perasa tersebut dalam resipi kek pisang dengan jumlah yang banyak.

Advertisement

Zara atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin,36, berkata dia juga turut menangis apabila mengenangkan kejadian itu.

View this post on Instagram

A post shared by ZaraZya (@zarazya)

“Menangis saya malam ni..bila garam saya ingatkan bicarbonate soda. Masin semasin-masinnya kek saya malam ini terpaksa buang 32 biji.”

Meskipun begitu, Zara menyifatkan kejadian tersebut sebagai satu kenangan manis buatnya sepanjang melibatkan diri dalam perusahaan makanan.

View this post on Instagram

A post shared by ZaraZya (@zarazya)

Ketika meninjau ruangan komen, ramai peminat tampil meninggalkan tips agar Zara tidak lagi tersilap memasukkan bahan ke dalam adunan kek pisang tersebut antaranya seperti melekatkan pelekat dengan nama bahan makanan di atas bekas.

Perkembangan terkini, pelakon drama Monalisa ini memanfaatkan masa terluang sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan mengusahakan kek pisang yang dijual pada harga RM10 sebiji.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram Zara Zya

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...