May 20th, 2012

Rasanya semua sudah tahu yang kini bergelar semi jutawan setelah berjaya membawa pulang RM500,000 dengan menjadi juara di MANIA. Abang Nara paling suka persembahan Hafiz ketika menyanyikan lagu I Believe I Can Fly. Meremang sedikit bulu roma Abang Nara.
mf
Walaupun agak ramai yang tidak berpuas hati dengan kedudukan Jac di tempat ketiga, namun perlu diingatkan bahawa segalanya bergantung kepada undian daripada penonton. Rasanya sebelum keputusan diumumkan pasti akan ada auditor yang mengesahkan jumlah undian. Apa pun, sememangnya Hafiz layak dinobatkan sebagai juara MANIA.

Lagi 30 keping gambar sekitar konsert akhir MANIA dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf

mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf


114 responses to “(31 GAMBAR)Sekitar Persembahan Akhir Konsert MANIA”

  1. Fabulous, what a weblog it is! This weblog provides valuable
    data to us, keep it up.

  2. no says:

    aku nak tgk masterchef lg ada pekdah

  3. keraputih says:

    mania dah abis….korang melalut tak abis2 daa…..

  4. sandy says:

    cantik jambul tok ti ~~

  5. amandaariel says:

    ketat sungguh la seluar Hazama…
    cantik sgt ker kaki tu…
    aurat la cik abg oii…
    sama aurat mcm ppuan pakai pakaian ketat2…
    xde duit ke nak beli yg longgar…

Loading...