Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(31 GAMBAR)Sekitar Persembahan Akhir Konsert MANIA

Rasanya semua sudah tahu yang kini bergelar semi jutawan setelah berjaya membawa pulang RM500,000 dengan menjadi juara di MANIA. Abang Nara paling suka persembahan Hafiz ketika menyanyikan lagu I Believe I Can Fly. Meremang sedikit bulu roma Abang Nara.
mf
Walaupun agak ramai yang tidak berpuas hati dengan kedudukan Jac di tempat ketiga, namun perlu diingatkan bahawa segalanya bergantung kepada undian daripada penonton. Rasanya sebelum keputusan diumumkan pasti akan ada auditor yang mengesahkan jumlah undian. Apa pun, sememangnya Hafiz layak dinobatkan sebagai juara MANIA.

Lagi 30 keping gambar sekitar konsert akhir MANIA dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

Advertisement

mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf

mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf
mf

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

114 Comments

  1. seat belt statistics

    November 3, 2012 at 2:41 am

    Fabulous, what a weblog it is! This weblog provides valuable
    data to us, keep it up.

  2. no

    May 22, 2012 at 10:18 am

    aku nak tgk masterchef lg ada pekdah

  3. keraputih

    May 22, 2012 at 8:57 am

    mania dah abis….korang melalut tak abis2 daa…..

  4. sandy

    May 21, 2012 at 5:08 pm

    cantik jambul tok ti ~~

  5. amandaariel

    May 21, 2012 at 2:14 pm

    ketat sungguh la seluar Hazama…
    cantik sgt ker kaki tu…
    aurat la cik abg oii…
    sama aurat mcm ppuan pakai pakaian ketat2…
    xde duit ke nak beli yg longgar…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top