3 Rakan Sekerja Direman, Jenazah Konstabel Norhalim Dibawa Pulang Ke Semenanjung Hari Ini

Trending

3 Rakan Sekerja Direman, Jenazah Konstabel Norhalim Dibawa Pulang Ke Semenanjung Hari Ini

Jenazah anggota polis yang maut tertembak di Sibu baru-baru ini akan dibawa pulang ke Semenanjung hari ini dan dijangka tiba di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) pada pukul 8 malam ini.

Menurut laporan Harian Metro, jenazah kemudiannya akan dibawa ke kampung halamannya yang terletak di Felda Bukit Damar, Pahang.

Advertisement

Khamis lalu, Konstabel Norhalim ditemui meninggal dunia dengan kesan tembakan di kepala dan masih lagi terbaring di atas sofa. Kejadian berlaku di rumah sewa rakannya di Lorong Permai Timur 9A, Sibu.

Siasatan awal mendapati mangsa pergi ke rumah rakan sekerjanya untuk berbuka puasa. Walaubagaimanapun, seorang rakannya dikatakan bergurau dengan mengacukan pistol sebelum tertembak kepala mangsa.

Allahyarham baru saja menamatkan khusus asas konstabel polis dan telah bertugas di Sibu itu meninggalkan seorang isteri dan seorang anak berusia setahun.

Tiga anggota polis yang berusia 21, 23 dan 27 tahun direman sehingga 14 Mei ini bagi membantu siasatan. Kes akan disiasat mengikut Seksyen 302, Kanun Keseksaan.

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...