(2 GAMBAR)Foto Terbaru Leia Rose Caunter Nasaruddin

Hiburan

(2 GAMBAR)Foto Terbaru Leia Rose Caunter Nasaruddin

Bayi Marion Caunter dan suami, SM Nasaruddin ini memang comel. Masa baru lahir pun sudah pandai senyum dan wajahnya lebih seiras dengan Marion. Beberapa jam lepas, Marion telah kemas kini beberapa gambar terbaru Leia Rose melalui Twitternyya.


Sangat comel kan? Kredit gambar twitter Marion Caunter.

Advertisement

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

52 Comments

  1. ciktips

    January 5, 2012 at 11:42 pm

    atenya.. teman suka bc komen je tp nak nyampuk gakla..
    kome jgn le gado2..pasai baju dia cap ape..teman x tau langsung baju dia cap gusi.. eh guci.. sebab teman org semekin..paling abih teman tau yg mahai tu ape? osh kosh..tu pun bp thn lepas sebab ade kwn teman beli kat klcc..masa tu belum kuar yg cetak2 rompak ni.. uiihh..dasat ye.. ade jugak baju cap rege mahai tu.. jakun teman dibuatnya..

    p/s: anak teman pakei baju cap ayam je.. sarung bantal cap adik teman..tu pun kalu bersarung.. kalu x bolen je ..

  2. ayoyo99

    January 5, 2012 at 9:18 pm

    kalau tak mengata memang tak sah eh? biarlah dia..bahagia dengan keluarga..adoii

  3. Pundek

    January 5, 2012 at 5:32 pm

    Kak Limah, comment you the best! SETUJU 100%!

  4. lalala

    January 5, 2012 at 4:24 pm

    macam mana nak tahu baju tu gucci ke tak cuci?

  5. Arshad Mahmood

    January 5, 2012 at 3:57 pm

    Anak itik tergedek-gedek,
    sambil makan puding caramel,
    kalau dah mak bapaknya cantek,
    Anak nya tentulah comel…

    http://www.diskaun.my

Loading...