January 5th, 2012

Bayi Marion Caunter dan suami, SM Nasaruddin ini memang comel. Masa baru lahir pun sudah pandai senyum dan wajahnya lebih seiras dengan Marion. Beberapa jam lepas, Marion telah kemas kini beberapa gambar terbaru Leia Rose melalui Twitternyya.


Sangat comel kan? Kredit gambar twitter Marion Caunter.


52 responses to “(2 GAMBAR)Foto Terbaru Leia Rose Caunter Nasaruddin”

  1. aku_tak_suka_marion_counter says:

    Astro boleh tukar tak pengacara ENews Asia pada orang lain…Sazzy Falak pun ok jugak..she’s hot !!! Aku meluat tengok pompuan ni jadi pengacara..perasan je lebih..cehhh

  2. cik pial says:

    Malaslah nk ckp bab kekayaan keturunan Naza ni, sbb 7 keturunan pun duit dia mmg tak abis makan.

    Cuma terkilan sbb projek perumahan diaorg kat Kajang tu menjadi punca Kajang BAJIR KILAT.
    Tak percaya? cuba check dgn JPS Selangor.

    Kok ye pun nak kayakan generasi uols bina projek perumahan ratus2 juta sampai kambus sungai korang kejekan.

    Tolonglah pandang golongan marhaen mcm kami ni…. sekali kena banjir jahanam modal dan harta benda kami. Kau duduk atas kayangan tapi sekali sekala jeling2lah kat bumi ni ya wahai waris waras GENERASI NAZA…

  3. awie says:

    tan sri yang kaya..anak-anak dan cucu cicit dia yang beruntung

  4. effa says:

    setiap kali aku tgl gmbr baby aku teringat pd arwah babyku zarra..ibu rindu zarra!!!

  5. haruss says:

    haruslah gucci..gmba 1st mmg mcm riben anya hindmarch..mgkn just kain atau shawl ker..chikhik..

    bju bdak gucci takdela smahal dewasa..hehe.klau dewasa pon die mampu…dak kecik lg la mmpu..rompers mcm ni rasenye dlm ratus2.. btw slamat menjadi org yang baik2 ye leia rose..s

Loading...