Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(29 GAMBAR)Rita Rudaini Dan Anak-Anak Di Hari Raya

Sebentar tadi Abang Nara menerima sepucuk email daripada seorang pembaca yang berkongsikan gambar terbaru Rita Rudaini dan anak-anaknya. Menurut si pengirim, gambar ini diambil ketika Rita mengadakan rumah terbuka di kampung halamannya, Kedah. Untunglah penduduk kampung Rita dapat berjumpa dengannya secara face to face.

rita rumah terbuka

Advertisement

Lagi 28 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Pergh.. Seram plak tengok cara kanak-kanak China ini dilatih.

rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka
rita rumah terbuka

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

110 Comments

  1. ape jer.....

    September 13, 2012 at 10:31 am

    siapa benar dan siapa salah? kita tak tahu ape yg berlaku…. so. tak yah yg tu nak bela yg ni, yg ni nak ngutuk yg tu….kisah dalam kain diorang kita tak tahu…. rasanyer kedua2pihak sama jer…. tahu ngutuk, ngata, bermaaf maafan lg bagus… kita kan saudara seagama….

  2. sha

    September 4, 2012 at 2:31 pm

    siap bawak sudip g tido…comel gila…n___n

  3. teh

    September 3, 2012 at 10:31 am

    bengong jue ni kalau ko tak buat duk diam2,buat malu diri je…ayu ko dah tak laku …buat2 pakai tudung boleh jadi duta konon2la

Loading...
To Top