Jualan MEGA Lazada Sempena Ulangtahun Ke-2 – Esok (26hb Mac 2014)

Hiburan

Jualan MEGA Lazada Sempena Ulangtahun Ke-2 – Esok (26hb Mac 2014)

Oh yeah~~~ Memang hebat sungguh sambutan ulang tahun kedua Lazada ini. Terkesima Abang Nara dibuatnya. Mana tidaknya, diskaun sehingga 90%. Tak pernah dibuat oleh mana-mana kedai. Memang hebat dan sangat eksklusif tawaran ini. Diskaun hebat yang habis-habisan ini (sehingga 90% tu) akan ditawarkan pada 26 Mac (esok) di www.lazada.com.my.

Advertisement

Yang pasti, tawaran-tawaran awesome ini pasti akan membuatkan anda tak sabar untuk membeli belah di laman ini.

lazada malaysia

Mana tahu boleh beli Samsung Note 3 dengan harga yang murah. Nantikan kesemua tawaran hebat ini esok. Pelanggan yang membeli dengan kad kredit, kad debit, atau kad KWIK CIMB boleh mendapatkan rebat segera sebanyak RM20 dengan pembelian minimum RM150 atau rebat RM50 dengan pembelian minimum sebanyak RM300 ketika hari jualan mega ini.

lazada malaysia

Kepada peminat jenama Philips, Samsung, Takada, Tefal dan Asus, pastikan anda tidak terlepas ‘Brand Spotlight Sale‘ yang bakal memberikan tawaran yang tidak mampu anda tolak.” Pastikan anda melayari laman web www.lazada.com.my esok untuk tidak terlepas peluang keemasan membeli belah barangan kegemaran anda pada harga yang rendah. Nasihat Abang Nara, pukul 12 tengah malam sila terus shopping. Jangan salahkan Abang Nara kalau habis stok. Peluang ini hanya datang sekali. Selamat membeli-belah!!!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...