(26 FOTO) Sekitar Akad Nikah Serta Majlis Resepsi Rody Kristal Dan Niena Azman

Hiburan

(26 FOTO) Sekitar Akad Nikah Serta Majlis Resepsi Rody Kristal Dan Niena Azman

Hanya dengan sekali lafaz, gitaris kumpulan Kristal, Rody sah bergelar suami kepada penjaga gol futsal kebangsaan, Nur Izwani Azman ataupun lebih dikenali sebagai Niena Azman dalam sebuah majlis akad nikah yang diadakan di  Hotel Kulai, Johor pada 27 April lalu.

Advertisement

Niena menerima mas kahwin berjumlah RM 111 dan wang hantaran RM 11,11,11. Pengantin perempuan turut menerima tujuh dulang hantaran berbalas sembilan dulang kepada pihak lelaki.

Rody menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa syukur majlis pernikahannya itu berjalan dengna lancar dan mengakui ia adalah hari paling bersejarah buat dirinya. Beliau berjanji akan cuba membimbing Niena dengan baik.

Semalam, pasangan pengantin baru ini telah mengadakan majlis resepsi di Dewan Raya Kulai. Majlis tersebut berlangsung dengan cukup meriah sekali dan dihadiri oleh rakan artis, teman rapat serta keluarga kedua-dua belah pihak. Rody dan Niena tampil begitu elegan dengan busana berwarna biru gelap.

Jom kita lihat beberapa lagi foto sekitar majlis akad nikah serta resepsi perkahwinan Rody dan Niena dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit Foto : LVP.co  & Mega Bridal Collections

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

22 Comments

  1. Anonymous

    April 30, 2018 at 2:18 pm

    pandai pilih baju nikah… sopan jer… pelamin sanding pon lawa… baju hitam ni aku tgk design lawa.. tp baju hitam shila amzah sory lah yer aku tak berkenan design kembang montok mcm rupa mak2 yg kawin…

    • Laura Alarna

      April 30, 2018 at 2:46 pm

      sbb si shila tu kembang dah badan dia. tu yg kena pakai gown kembang2. nampak la atas kecik bawah besar gitu

    • Anonymous

      April 30, 2018 at 4:12 pm

      Klau beranak..lgi mcm mana ropanyer

    • Kembang Kembong

      April 30, 2018 at 4:26 pm

      Harap jgn sampai gemok mcm peti sejuk dh lh suara sedap pun dah tak seiring..

  2. hitam itu menawan

    April 30, 2018 at 2:01 pm

    2018 ni kawen memg tema hitam ek

  3. Anonymous

    April 30, 2018 at 11:58 am

    selamat penat

  4. melati

    April 30, 2018 at 11:57 am

    Lagi satu , ni bukan Jodoh …ni Bodoh…wakakakakaka

    • Melati ulu ulu

      April 30, 2018 at 11:59 am

      ko menidakkan “Kuasa Allah”.

    • melati

      April 30, 2018 at 12:32 pm

      Melati ulu ulu April 30, 2018 at 11:59 am…awak lagi truk dari JIn mata satu…adakah Saya Menidakkan Kuasa Allah.’ ..maksud saya kita mesti usaha…ni asyik kalau rezeki takder jer ‘ kuasa Tuhan” sampai bila Melayu2 nk maju asyik sebut ” Kuasa Allah” tapi Malas Fikirkan lah….!!!!

    • MSJ

      April 30, 2018 at 3:02 pm

      melati ni teguk banyak sangat ni Zouk malam tadi agaknya.

    • Melati desa ulu ulu

      April 30, 2018 at 4:11 pm

      Campur air kencing sklai

    • Chohkri Yulis.

      April 30, 2018 at 5:00 pm

      Melati ni PONDAN la. Mmbr aku ckp PONDAN mmg ckp camni.

  5. melati

    April 30, 2018 at 11:54 am

    Aduiiiii.. sayang nya…Package Girl disapu kais pagi…!!!

    • Anonymous

      April 30, 2018 at 3:33 pm

      Melati, ko pegang account & semua buku bank si Rody ni ke? mana ke tau kemampuan dia berapa?
      Aku rasa ko frust la minah ni kawen dgn rody.

    • Anonymous

      April 30, 2018 at 4:12 pm

      Melati..semua org kais pagi..mau cari mkn kannn..jgn pandang rendah pd Rody..
      Kalau gitu baguslh Niena boleh terima Rody jadi suami..

    • Papa Roda

      April 30, 2018 at 4:20 pm

      Pengantin perempuan lbh tinggi dpd pengantin lelaki..org tua dulu2 ckp murah rezeki..hrp2 begitulh..
      Bila you all dh berjaya dlm hidup nnti pi cari melati n belanja melati gi melancung kat pulau Maldives..

    • Kuat

      May 2, 2018 at 12:01 am

      Hahahahaha dekahh

    • Anonymous

      April 30, 2018 at 4:48 pm

      NARA kenapa tak siarkan gambar pernikahan & persandingan Shila Amzah???????

Loading...