Written by AbangNara | September 7th, 2015

Filem Polis Evo bakal ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia pada 17 September ini. Filem terbitan Astro Shaw ini dibintangi oleh Shaheizy Sam, Zizan Razak, Nora Danish, Allahyarham Harun Salim Bachik dan ramai lagi. Baru-baru ini telah pun diadakan tayangan perdana Polis Evo. Jujur Abang Nara cakap, babak aksi dalam filem ini memang 5 bintang. Antara yang terbaik dalam filem tempatan.

nora danish polis evo

Kehebatan lakonan Shaheizy Sam juga tidak perlu dipertikaikan lagi. Yang menariknya, Zizan membawa watak serius dan tak ada lawak-lawak dalam Polis Evo. Sesekali dapat watak sebegini, memang boleh tahan juga lakonan Zizan. Senang cakap, siapa suka tengok filem aksi, Polis Evo memang untuk anda.

nora danish polis evo

Lagi beberapa gambar sekitar tayangan filem perdana Polis Evo dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Jangan lupa untuk serbu pawagam pada 17 September ini.

nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo
nora danish polis evo

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 responses to (25 GAMBAR)Sekitar Tayangan Perdana Filem Polis Evo

  1. mrs pip says:

    movie mcm best ja ni … pelakon2 pun best …

    0

    0
  2. AWAL bodoh says:

    maaf nak cakap….nora danish kelihatan hodoh kat situ

    0

    0
    • Anonymous says:

      Pelakon2 perempuan dalam gambar kelihatan lebih buruk dan lebih gemuk daripada biasa. Baju dan mekap mereka kot yg buat penampilan jadi kurang menarik.

      0

      0
  3. Anonymous says:

    Kureng skit kalo filem2 yang asyik2 muka tu je….

    0

    0
  4. adudu says:

    tengok thriller sbelum ni mcm best

    0

    0
  5. melati says:

    Layak ker Filem sampah ni tayang kt Pavilion???…Kasta2 rendah tk Pergi Pavilion lah…

    0

    0
  6. melati says:

    ader ker citer2 Aksi camgini Hero2 Katek cam katak ??? bodo lah saper yg Buat citer ni…Pastu Pelakon2 lelaki dressing cam Bangla dtg Malaysia cari kerja plak…

    0

    0
    • NEUTRAL says:

      pegi la buat filem kau sendiri

      0

      0
    • Anonymous says:

      btl tu melati aku sokong..dh nme filem aksi cari laa pelakon y tggi dan taf ke..ni setakat zizan lawak kangkang ni…huh..x tgk pun x rugi…bkn setakat dressing je cam bangla,rambut pun dh mcm tupai masuk bndr..

      0

      0
    • Azra says:

      Dah tgk ke belum. Kalau belum tgk jgn mengata. G tgk dulu kak…sya dh tgk filem ni…mmg hbt…setanding dgn filem hollywood

      0

      0
  7. melati says:

    Hahaha….NEUTRAL ni mesti kasta rendah ….dia plak terasa….gi terjun KLCC tu..

    0

    0
    • NEUTRAL says:

      dah keje asyik nak kritik je. kt mane2 pun nak kritik. bile diri sendiri di kritik, nak mengamuk pulak. bile la kau ni nk maju. k peace.

      0

      0
  8. Anonymous says:

    tong jhi ho jendul

    0

    0
  9. sakit mata says:

    Hmm..pelakon bosan..

    0

    0
  10. shah says:

    alaa….pelakon x best…pendek2 je semua..jln cite menarik tp pelakon kelaut…x sesuai…terutama zizan…x sesuai zizan..dh laa katek,rmbt dh mcm tupai aku tgk..ske no pkai seluar ketat tu..kan dh ssh nk duduk..duduk pun kene cover bebird tu..nmpk sgt mencanak bebird tu..haha..

    0

    0
  11. nil says:

    maaf kata..
    semua pelakon yang sya tidak minat.
    mcm dah tak ada pelakon lain dah.
    whyyyyy…?
    tolonglah..
    bila komen tahu pula membalas,..kata industri kita tidaklah segah industri luar negara..
    alahai..tengoklah pelakon-pelakon…lebih baik ambil abg2 polis je berlakon

    0

    0
  12. babaicute says:

    nd nampak gemuk,lengan besar.

    0

    0
  13. tin says:

    takde pelakon lain ke kat malaysia ni

    0

    0
  14. endi says:

    bosan ar asyik tong….je pelakonnya

    0

    0
  15. zaza says:

    teringat diorg ni promo film ni masa anugerah lawak warna aritu, si sam lumurkan lengan dia dgn minyak supaya nk bagi nmpak otot2 tu,,nnti mesti ramai minah2 yg kegersangan yg pergi tgok.hihihi.

    0

    0
  16. anti poyo says:

    Tak paham la kenapa melayu ni suka sangat pakai baju nampak ketiak. Apa yang cuba dibuktikan? Ketiak takde bulu?

    0

    0
  17. bosan says:

    Xde plkon lain ke??blik2 muka nora dansh.ptutlh promote ye2 sbb muka plakon yg sma je.klu mcm ni lh,mmg haram xde yg tgk

    0

    0
  18. unknown says:

    dah lama x tengok filem melayu.. drpd pelakon smp ke jalan cerita hampeh! hmmmmmmmmmm

    0

    0
  19. KakLeena says:

    Confirm x tgk. Tiga2 pelakon tu x best …baik nora, sam or zizan..buat rugi duit jer..

    0

    0
  20. Baby says:

    Tgk zizan meluap-luap nak tengok. Tetiba tgk pelakon wanita terus turn-of. Boring seh muka tu aje. Berlakon pun taraf tu aje. Kalau fa?zura best ler.

    0

    0
  21. Anita says:

    tunggu kuiar kt tv raya tahun dpn je la.. membazir je g tgk kt pawagam..

    0

    0
  22. Bukan aku says:

    A’ah.. aku setuju bab plakon utama tu.. tkde muka baru ker nk d tonjolkn bakatnya.. nd, zizan & sam.. ala come on laaaa..filem melayu nie gah pada trailer jer.. kdg2 tu nengok drama lg best

    0

    0
  23. Pemerhati says:

    Nampak tua sket make up camtu Nora…
    and of course nampak matang…

    0

    0
  24. mojo says:

    Polis Kenit.Nora apasal dress huduhnya!

    0

    0
  25. Azra says:

    Ramai yg belum tgk tp dh mengata…g dlu tonton…lps tu baru nilai ok ke x ok…nd tu gemuk ke kurus ke…part dia dlm filem tu bkn besar pun. Saya ni dh lm hlg minat dgn filem Melayu. Tp ntah knp tgk tajuk je ht tiba2 rasa teruja nk tonton. Mmg x mengecewakan langsung. Keep it up Shaheizy Sam n Zizan. Gud job… Sam mmg hero Malaya…

    0

    0
  26. k.jaya says:

    betul tu…tgk dulu br nk kritik
    lakonan zizan n sam ok…kelakar n x boring lansung..
    hrp zizan x lupa diri..

    0

    0
  27. lily lala says:

    YES MEMANG TERBAIK FILEM MELAYU KALI NI… SAYA BAGI 5 BINTANG…..YANG KUTUK MENGUTUK KAT ATAS TU SEBELUM TENGOK CERITA TU MESTI TARIK BALIK KUTUKAN LEPAS TENGOK. SAYA PON DAH LAMA X TENGOK FILEM MELAYU SBB RASA BAZIR DUIT BELI TIKET WYG.TP FILEM NI SAYA TENGOK 2X….SUPPORT PENGARAH HEBAT…..

    0

    0