(25 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna Part II

Hiburan

(25 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna Part II

Sila jangan emosi kerana Abang Nara berkongsi banyak gambar majlis perkahwinan Ustaz Don dan Husna ini. Bukan apa, seronok tengok wajah-wajah gembira mereka yang terlibat di dalam majlis ini. Teringat kenangan Abang Nara berkahwin dulu. Memang tersenyum je sepanjang masa.

gambar kahwin ustaz don

Advertisement

Pasangan pengantin baru ini memang sama cantik sama padan sungguh. Pastinya 3,000 orang tetamu yang menghadiri majlis ini sangat gembira dapat melihat Ustaz Don dan isterinya. Tak sabar rasanya nak menunggu majlis sebelah pihak pengantin lelaki pada 1 September ini. Confirm meriah jugak.

gambar kahwin ustaz don

Lagi 23 keping gambar sekitar majlis perkahwinan Ustaz Don dan Husna dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Nadia Zahari Photography.

gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don
gambar kahwin ustaz don

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

76 Comments

  1. orang biasa

    August 29, 2012 at 1:49 pm

    sukanya tgk… semoga berbahagia dunia akhirat… sejuk je mata memandang.. bukan pasangan sempurna yg dicari, tapi yang ada keinginan untuk berusaha mencapai kesempurnaan di jalan ALLAH S.W.T adalah lebih baek.. barakallah.. amin~

  2. insan kerdil

    August 29, 2012 at 12:13 pm

    x pela Ustaz Don..biarlah apa org nk kata..da ini jodoh ketentuan drNya..yg penting perlaksanaan tnggungjwb selepas berumahtngga ni..mudah2an diberkati & dirahmati selalu hidup & sentiasa dibwh naungan kasihNya, In~sya Allah..

  3. jojo neo

    August 29, 2012 at 10:21 am

    aku x suka tgk muka isteri ustaz don muka mintak pemanpor je…..x taula knpnye.Tp ustaz don aku suka tgk dia.

    • Anonymous

      August 29, 2012 at 1:17 pm

      ingat aku sorang je rasa cam tu…hehe..

    • oit..jgn la dengki

      August 29, 2012 at 5:14 pm

      muko nko mcm mana pulak?muka mintak penerajang ke?hahaha…

    • LOL

      August 30, 2012 at 4:37 pm

      amboi mulut hang kuang hajaq. muka hg minta penerajang sedaih

  4. Nurul Aizan

    August 29, 2012 at 9:29 am

    Salam …so sweettt….sy doakan kebahagian ustaz & Husna…didunia & akhirat

  5. sarang

    August 29, 2012 at 8:41 am

    cntik je wife ustaz…natural beauty..nmpk kebahagian dlm pic ni…moge berbahagia slalu n cpt2 dpt baby….hehe…

Loading...