April 25th, 2012

Pastinya ramai yang tertanya-tanya bilakah majlis hantar tanda(merisik) Yusry dan Lisa Surihani telah dijalankan. Akhirnya Lisa telah sudi berkongsi gambar-gambar sekitar majlis hantar tanda yang telah berlangsung pada 23 Disember 2011. Majlis tersebut telah berlangsung dalam keadaan sederhana dan dihadiri oleh keluarga yang terdekat sahaja.

lisa dan yusry

Selepas perkahwinan dengan Yusry, Abang Nara lihat wajah Lisa semakin berseri-seri. Pasti hidup sudah lengkap di samping suami tercinta. Semoga dipermudahkan untuk menimang cahaya mata pulak. Lagi 24 keping gambar sekitar majlis hantar tanda Yusry dan Lisa dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Lisa Surihani.

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry


94 responses to “(25 GAMBAR)Majlis Hantar Tanda Yusry Dan Lisa Surihani”

  1. norshareena says:

    Saya suka tgk…sweet sgt …

  2. aku xsuke tgk says:

    dorang ni da kawen…da habis pun…nak tayang lagi gambar anta tande tu watpe…menyemak je aku tgk,…nara pon satu…xder cite lain da ke duk agung2kan c yusri n lisa tu…ape yg best sgt pon…rimas lagi ader…honeymoon smua nak satu dunia tau…xpaham aku …plik…

  3. embok ketum says:

    serius baju lisa pakai x cantik n nmpk pelik sgtttttttt

  4. mek y[o]n says:

    lisa beli selendang tu kt manerr?? cantekkkk…labuh elok jerr

Loading...