Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(25 GAMBAR)Majlis Hantar Tanda Yusry Dan Lisa Surihani

Pastinya ramai yang tertanya-tanya bilakah majlis hantar tanda(merisik) Yusry dan Lisa Surihani telah dijalankan. Akhirnya Lisa telah sudi berkongsi gambar-gambar sekitar majlis hantar tanda yang telah berlangsung pada 23 Disember 2011. Majlis tersebut telah berlangsung dalam keadaan sederhana dan dihadiri oleh keluarga yang terdekat sahaja.

lisa dan yusry

Selepas perkahwinan dengan Yusry, Abang Nara lihat wajah Lisa semakin berseri-seri. Pasti hidup sudah lengkap di samping suami tercinta. Semoga dipermudahkan untuk menimang cahaya mata pulak. Lagi 24 keping gambar sekitar majlis hantar tanda Yusry dan Lisa dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Lisa Surihani.

Advertisement

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

Advertisement

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

Advertisement

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

Advertisement

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

lisa dan yusry

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

94 Comments

  1. norshareena

    April 26, 2012 at 4:17 pm

    Saya suka tgk…sweet sgt …

  2. aku xsuke tgk

    April 26, 2012 at 8:57 am

    dorang ni da kawen…da habis pun…nak tayang lagi gambar anta tande tu watpe…menyemak je aku tgk,…nara pon satu…xder cite lain da ke duk agung2kan c yusri n lisa tu…ape yg best sgt pon…rimas lagi ader…honeymoon smua nak satu dunia tau…xpaham aku …plik…

  3. embok ketum

    April 26, 2012 at 6:00 am

    serius baju lisa pakai x cantik n nmpk pelik sgtttttttt

    • Anonymous

      April 26, 2012 at 9:03 pm

      ish ish ish, buta fesyen agaknye ko ni….

  4. mek y[o]n

    April 25, 2012 at 11:16 pm

    lisa beli selendang tu kt manerr?? cantekkkk…labuh elok jerr

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top