Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

24:7 – The 1st Ever Kpop Group In Malaysia, Sedih Abang Nara Melihat

24:7 kpop group

Abang Nara bukan nak mengutuk tapi ini dah macam over the limit. Baru lepas tulis pasal kumpulan Gula Gula yang berpaksikan artis Kpop, tup-tup dapat info pasal kumpulan 24:7 pulak. Tengok tulisan kat gambar tue pun hati ini sudah membara. Diorang nie faham ke tak faham maksud Kpop tue?

Advertisement

24:7 kpop group

Kpop adalah Korea Pop. Kenapa nak buat kumpulan Kpop padahal 24:7 nie memang sah-sah dari Malaysia. Buatlah kumpulan Mpop ke, Selangorpop ke, SelayangPop ke. Apa kejadahnya Kpop? Kpop tue untuk orang Korea la. Artis Malaysia jangan la nak feeling artis Korea pulak. Pening kepala dibuatnya.

24:7 kpop group

Abang Nara bukan nak mengkondem sangat. Baguslah buat kumpulan-kumpulan macam Gula-Gula dan 24:7 nie. Tapi carilah identiti sendiri yang kena dengan Malaysia. Tengok gambar-gambar kumpulan 24:7 nie pun dah nampak sangat diorang nie tak ada identiti Malaysia. Terasa nak muntah darah pun ada gak.

Apa pendapat korang?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

944 Comments

  1. Mnday

    January 3, 2012 at 11:49 am

    LOL, ade rupanya 1st K-Pop m’sia sebelum ni, x tau plak. Advertisement kureng kot.

  2. fara

    January 1, 2012 at 9:10 pm

    memang POYO pun…. PERASAN TAK SEDAR DIRI! tak bersyukur jd orng malaysia agknya…

  3. girl

    January 1, 2012 at 9:05 pm

    poyo seh.. perasan lbh!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top