April 29th, 2011

24:7 kpop group

Abang Nara bukan nak mengutuk tapi ini dah macam over the limit. Baru lepas tulis pasal kumpulan Gula Gula yang berpaksikan artis Kpop, tup-tup dapat info pasal kumpulan 24:7 pulak. Tengok tulisan kat gambar tue pun hati ini sudah membara. Diorang nie faham ke tak faham maksud Kpop tue?

24:7 kpop group

Kpop adalah Korea Pop. Kenapa nak buat kumpulan Kpop padahal 24:7 nie memang sah-sah dari Malaysia. Buatlah kumpulan Mpop ke, Selangorpop ke, SelayangPop ke. Apa kejadahnya Kpop? Kpop tue untuk orang Korea la. Artis Malaysia jangan la nak feeling artis Korea pulak. Pening kepala dibuatnya.

24:7 kpop group

Abang Nara bukan nak mengkondem sangat. Baguslah buat kumpulan-kumpulan macam Gula-Gula dan 24:7 nie. Tapi carilah identiti sendiri yang kena dengan Malaysia. Tengok gambar-gambar kumpulan 24:7 nie pun dah nampak sangat diorang nie tak ada identiti Malaysia. Terasa nak muntah darah pun ada gak.

Apa pendapat korang?


944 responses to “24:7 – The 1st Ever Kpop Group In Malaysia, Sedih Abang Nara Melihat”

  1. Mnday says:

    LOL, ade rupanya 1st K-Pop m’sia sebelum ni, x tau plak. Advertisement kureng kot.

  2. fara says:

    memang POYO pun…. PERASAN TAK SEDAR DIRI! tak bersyukur jd orng malaysia agknya…

  3. girl says:

    poyo seh.. perasan lbh!!!

Loading...