Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(23 GAMBAR)Majlis Pernikahan Ratu Rock Malaysia, Ella Daripada Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography

Rugi rasanya jika tidak berkongsi gambar bidikan Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography di hari pernikahan Ratu Rock Malaysia, Ella ini. Cantik-cantik gambar yang diambilnya. Ada detik-detik menarik yang berjaya dicapture oleh mereka. Abang Nara tengok pun ada rasa terharu sikit-sikit.

ella kahwin

Advertisement

Ramai yang memberikan komen rambut Ella agak tidak sesuai di hari pernikahannya. Daripada apa yang Abang Nara ketahui, ketika Ella sedang mendandan rambutnya, blackout telah terjadi. Blackout selama 2 jam ini menyebabkan Ella tidak sempat habis menyiapkan rambutnya. Diharap ramai berpuas hati dengan penjelasan ini.

ella kahwin

Lagi 21 keping gambar majlis pernikahan Ella dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography.

ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

68 Comments

  1. kaklily

    July 12, 2012 at 11:27 pm

    akad nikah dia, rambut dia, terpulang pada dia macam mana dia nak, lagipun dah explain kenapa tak sempat siapkan rambut, apa lagilah…tunggu nak kutuk je…

  2. stella

    July 12, 2012 at 6:09 pm

    yg komen ne banggang ka apa ??? Kan tulis sna , ‘KETIKA SEDANG MENDANDAN’ . . Jd , pic yg u nmpk org tgh pgg hairdryer tu KETIKA SEDANG MNDANDAN msa letrik msh ada . . Mybe after tht yg letrik out . . Paluiii bana jomo mghentam org lain tnpa pk pnjg . .
    Btw , ella n hubby sgt romantik laa . . Ehemm , uols yg prnh mlalui bnda ne pun sgt romantik jga kan ??? Jd , tkda isu kemaruk or what eva laa . . Doakan sja laa kbahagiaan mreka . . Bkn mnghentam itu x kena ini x kena . . Dasar malay puiiii

  3. EMAK nana

    July 11, 2012 at 10:35 pm

    org dlu2 pon xde elektrik gak tp bleh jer wat rambut elok ckit…..
    alasan pling bangang!!! abis duit jer upah org wat rambut..

Loading...
To Top