Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(22 FOTO) Sekitar Sambutan Ulang Tahun Pertama Siti Aafiyah Yang Sangat Meriah

Selamat hari jadi kami ucapkan buat si comel pipi merah, Siti Aafiyah Khalid yang sudah pun berusia 1 tahun.

Advertisement

Bersempena dengan hari istimewa buat anak sulungnya itu, penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza telah mengadakan sebuah majlis untuk menyambut hari kelahiran Aafiyah. Semakin hari semakin bijak dan comel, Aafiyah kelihatan sangat ceria dan gembira.

Berlangsung penuh meriah di Hotel Royale Chulan, Kuala Lumpur, majlis itu dihadiri oleh kenalan rapat Siti Nurhaliza dan Datuk K serta rakan artis.

Jom kita layan beberapa lagi foto momen-momen indah sekitar sambutan majlis ulang tahun pertama Siti Aafiyah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit Foto : Instagram CTDK

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. nita

    March 18, 2019 at 2:06 pm

    spect besar tu dulu bkn ada gosip dgn tok k ke.. ct jemput jgk..

  2. Anonymous

    March 18, 2019 at 2:01 pm

    majlis meriah dan bj tokti simple je.. tak mcm cekta.. gigih sokmo over fesyen.. dan mcm tak sesuai la spek cekta tu.. spek buat penuh muka aku nengok.. cekta dah berusia tapi gigih dgn up to date fesyen.. tp masalahnya knp mesti komen psl cekta? hmmm.. love tokti

  3. che tak tau

    March 18, 2019 at 2:00 pm

    tsalah g majlis sbb spek gelap sgt ke

  4. panas terik

    March 18, 2019 at 1:53 pm

    yg sorg tu dh slh g majlis keww..ingt kn spek beso dpt mbantu mlihat dgn lbh jelas

  5. Anonymous

    March 18, 2019 at 1:50 pm

    knapa tak “c

Loading...
To Top