2018 Hampir Tamat, Kini Masa Anda Tambah Koleksi Makeup Untuk Tahun Baru!

Hiburan

2018 Hampir Tamat, Kini Masa Anda Tambah Koleksi Makeup Untuk Tahun Baru!

Perempuan dan makeup memang tak dapat dipisahkan. Bukan sahaja untuk menghiaskan diri tetapi sangat penting untuk mereka tampil lebih yakin dan segar di depan orang ramai.

Kalau nak cerita tentang jenis-jenis make up ni, memang tak akan pernah habis. Mula dari makeup base sehinggalah ke gincu, semua ini pasti memeningkan kepala untuk mereka yang tidak suka bersolek.

Advertisement

Tetapi untuk anda yang memang gila makeup, anda pasti sangat teruja dengan semua jenis produk alat solek ini kerana setiap langkah dan produk yang anda digunakan mampu menentukan sama ada wajah anda makin cantik atau menjadi sebaliknya.
Mesti para penggemar makeup ada koleksi mereka sendiri, tapi dah nak masuk tahun baru ni, takkan lah masih nak gunakan alat solek yang lama tu je kan?

Apa kata, anda sambut tahun baru dengan koleksi makeup terbaru yang lebih fresh dan menarik.

Cuba tengok wajah ini, nakkah anda atau separuh anda nampak macam ni?

1

Ha, senang je. 3 alat solek dari Laneige Holiday Collection boleh membantu anda tampil dengan wajah berseri dan cantik!

1. Layering Cover Cushion

2

Untuk anda yang inginkan sesuatu yang lebih ringkas tetapi inginkan hasil yang menawan, Wild at Heart Layering Cover Cushion memang pilihan tepat. Selain dari menutup cela diwajah anda, produk ini direka khas untuk mereka yang ingin menjimatkan masa dengan rekaan 2-in-1 (cushion dan concealer) agar anda tampil lebih flawless gitu. Barulah confident!

3

2. Eye and Face Palette
Kini anda mampu ekspresikan diri anda dengan warna-warna yang menarik dalam Eye and Face Palette ini. Bukan sahaja ia boleh digunakan sebagai eye shadow, ia juga boleh digunakan sebagai blusher dan highlighter. Dengan rangkaian warna yang menyeluruh , anda juga mampu menggunakan Eye and Face Palette ini untuk mendapatkan “day” atau “night” look dengan sekelip mata. Kalau anda cukup kreatif untuk berekperimentasi hasilnya pasti memukau!

Jangan lupa bibir anda perlu dijaga untuk makeup yang sempurna!

4

3. Stained Glasstick
Bibir adalah antara ciri-ciri utama yang paling “obvious” terutamanya untuk golongan wanita dan pilihan warna yang sesuai mampu menyerikannya. Stained Glasstick dari koleksi My Neon Sign ini tersedia dengan 2 pilihan warna yang terang dan ceria, iaitu neon pink dan neon orange khusus untuk anda yang berani mencuba sesuatu yang baru serta tampil lebih daring atau lain dari yang lain.

Cara penggunaanya sangat mudah. Anda hanya perlu pilih warna yang “daring” dan ratakan ke seluruh permukaan bibir anda. Tetapi, yang paling penting sekali, Stained Glasstick ini memang cukup terhad, confirm anda menangis tak berlagu kalau stok habis.

5

Jangan lupa untuk mendapatkan rangkaian produk edisi terhad daripada Laneige sekarang untuk menyerlahkan penampilan anda dan juga menambah koleksi anda sempena tahun 2018 ini.

Berseri dengan Laneige sekarang!



Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...