April 1st, 2015

Model Felixia Yeap merasa bengang dengan beberapa komen daripada pengikutnya yang bersifat menghukum tanpa usul periksa apabila beliau berkongsi sebuah foto ketika menjalani penggambaran bersama pihak Karangkraf tahun lalu.

Tidak boleh menahan amarahnya lagi, Felixia Yeap telah membalas komen peminat tersebut yang menyatakan alangkah lebih cantik jika beliau memakai tudung yang lebih labuh sedikit.

Menyatakan bahawa tudungnya itu sudah pun menutup bahagian buah dadanya, beliau sudah pun menutup aurat dengan cara yang terbaik.

Tidak salah rasanya untuk menegur seseorang itu, tetapi mungkin ada bahasa ataupun cara yang kita harus tahu agar ia tidak menyakitkan hati mereka. Tidak dapat dinafikan, sekarang ini banyak orang yang sudah menjadi ustaz dan ustazah tidak bertauliah di Facebook.

Sumber Berita: Malaysian Digest

 

Advertisement
April 1st, 2015

Kalau sebut sahaja nama Izreen Azminda pasti sahaja kisah percintaan aktres ini menjadi bualan ramai. Semenjak beliau bercerai beberapa artis lelaki sering dikaitkan dengan wanita tersebut, antaranya Amar Baharin dan seorang lagi pelakon baru Nazrief Nazri.

Terbaru, terdapat khabar angin mengatakan beliau kini  sedang menjalinkan cinta lokasi bersama aktor Fahrin Ahmad apabila beberapa foto mesra mereka dimuat naik di laman Instagram.

Izreen yang sedang bekerjasama dengan Fahrin bagi menjayakan drama Eksperimen Cinta bagaimanapun menafikan mereka sedang bercinta.

Tak adalah. Mana ada bercinta. Sekadar kawan seperjuangan. Dia rakan kerja dan pelakon senior yang bagus. Memang kawan sahajalah.

Kalau dilihat pada foto-foto ini memang mesra Fahrin dengan Izreen, mana tahu mungkin cinta boleh berputik. Iyalah, Fahrin pun dah lama membujang ye dak? Hehe..tapi bak kata orang lelaki ni kalau makin tua makin laku, betul ke?

Kredit Foto: Instagram Izreen Azminda

Lagi beberapa foto aksi mesra Fahrin Ahmad dan Izreen Azminda dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Advertisement
April 1st, 2015

Sesiapa di luar sana yang bercita-cita ingin mengorat Wak Doyok, silalah lupakan hasrat suci murni anda itu. Lelaki kacak berjambang ini kini dalam proses mengenali seseorang. Identiti wanita bertuah itu tidak didedahkan oleh Wak Doyok, namun mereka telah pun berkenalan sejak setahun yang lalu. Tak sabar rasanya nak melihat wajah si gadis yang berjaya mencuri hati Wak Doyok. Mesti sama bergaya macam Wak Doyok.
wak doyok Apa pun Wak Doyok turut menafikan dirinya seorang playboy. Tohmahan itu dilemparkan selepas ikon fesyen tempatan ini dilihat sering bergambar terlebih mesra dengan seorang model wanita ‘mat salleh’ di laman sosialnya. Kata Wak Doyok:-

Saya bukan ‘playboy’ dan tidak pernah menggunakan populariti yang dikecapi sebagai jalan mudah mendekati mana-mana wanita. Setakat ini tak adalah orang gelar saya playboy mahupun saya guna kesempatan untuk jadi playboy. Mungkin faktor usia saya pun memang dah tak sesuai digelar playboy.

Tapi masa zaman remaja dulu adalah ramai kawan-kawan perempuan sehingga sampai satu tahap saya dilabel ‘player’ oleh rakan lelaki lain, tapi perkara itu sampai setakat itu saja. Sekarang ini sedang dalam proses mengenali hati budinya (teman istimewa)… wanita ini saya kenalinya sejak setahun lalu, apa-apa pun saya belum bersedia mendedahkan siapa wanita berkenaan.

Abang Nara tertarik mendengar cerita Wak Doyok tentang dirinya yang berkecimpung dalam dunia fesyen sejak tahun 2010 lagi. Fuh!!! Banyak juga pancaroba yang harus ditempuhinya. Cemuhan, kutukan dan kritikan itu perkara biasa. Malah ada satu ketika poster mukanya ditampal di beberapa lokasi di ibu kota dan beberapa negeri oleh individu tertentu dengan tulisan nama ‘Wak Dogol’. Sedih kan? Kata Wak Doyok:-

Memang sedih apabila dihina sebegitu rupa, tapi saya tabahkan hati dan anggap masyarakat kita pada masa itu tidak boleh terima benda baharu.

Sebab kemunculan saya bukan bermula dari mana-mana platform hiburan, hanya menerusi fesyen. Jadi, bila muncul dalam dunia hiburan ia menjadi satu kejutan kepada orang lain yang mungkin tidak boleh terima orang biasa seperti saya, sampai ada yang persoalkan apa kerja saya, siapa saya dan kenapa saya boleh popular?

Walhal saya sudah lama menggerakkan dunia fesyen gaya ‘gentleman’ ini, dan atas dorongan rakan juga yang meminta saya untuk sebar luaskan fesyen ini. Apabila masyarakat mula melihat kebangkitan fesyen ‘gentleman’, mulalah timbul dengki.

Bagaimanapun, cemuhan itu tidak pernah saya simpan dalam hati kerana saya tahu siapa diri saya sebenarnya.

wak doyok

Biasalah Wak Doyok benda-benda macam ini. Sekarang ini anda dah popular dah pun. Pergi ke mana-mana menjadi tumpuan orang. Sponsor pun banyak. Yang penting jangan lupa diri dan jangan lupa kawan. Teruskan dengan misi serta visi anda. Pedulikan kata-kata orang lain. Lagi satu lepas ini janganlah merecik tak kena tempat. Hehehe. Sumber Berita Harian.

wak doyok

P.S: Yeah~~~ Abang Nara dah tempah dah baju Melayu dan baju kurung untuk Aariz dan Arissa di MyBabyButton. Tak sabar nak try pakai nanti. Korang yang belum tue tempah tue silalah cepat. Tarikh tutup order 17 April nie.  Informasi lanjut LIKE Facebook MyBabyButton dan follow Instagram @mybabybutton. Nak lagi senang mesej je terus 011-1311 7632.

Advertisement
April 1st, 2015

Berkahwin dan terus menjadi ibu kepada 2 orang anak hasil perkahwinan suaminya yang sebelum ini ternyata tidak menjadi penghalang kemesraan antara Hanez Suraya dan anak-anak tirinya. Comel sangat Abang Nara tengok aksi mereka main sorok-sorok belakang pintu. Memang bahagia sangat-sangat. Alhamdulillah. Tahniah diucapkan kepada Hanez kerana menjadi seorang ibu yang baik. Insya Allah lepas ini boleh main dengan cahaya mata sendiri pulak. Amin.

hanez suraya dan anak anak tiri

Semoga ikatan rapat dan mesra antara Hanez Suraya dan anak-anak tirinya ini akan berkekalan sehingga bila-bila. Seronok tengok mereka bergelak ketawa sampai terasa nak join main sekali. Budak-budak tue memang sukalah. Ketawa je. Pandai Hanez main dengan budak-budak. Langsung tidak kekok. hanez suraya dan anak anak tiri

Banyak lagi video-video comel mereka bertiga yang telah dikongsikan di Instagram @HanezSuraya. Mesti korang akan suka tengok punya. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

hanez suraya dan anak anak tirihanez suraya dan anak anak tiri
hanez suraya dan anak anak tiri
hanez suraya dan anak anak tiri
hanez suraya dan anak anak tiri
hanez suraya dan anak anak tiri

Advertisement