Written by serenity | December 26th, 2017

Anugerah Telenovela 2017 telah berlangsung pada 23 Disember 2017 lepas di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur. Anugerah Telenovela merupakan pengiktirafan kepada penulis, penerbit dan warga kerja industri kreatif yang berjaya menterjemah kandungan buku terutama novel kepada layar perak atau diterbitkan dalam bentuk audio dan visual.

Dalam majlis yang dianjurkan oleh Yayasan Pembangunan Buku Negara (YBPN) itu. drama Mr Boss Miss Stalker lakonan Asyraf Muslim dan Mia Ahmad, diarahkan oleh Heykal Hanifah telah memenangi empat anugerah utama iaitu Telenovela Terbaik, Pelakon Lelaki Terbaik, Pelakon Wanita Terbaik dan Pengarah Terbaik.

Lagi 18 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Keputusan penuh Anugerah Telenovela ialah seperti berikut:-

Ada selebriti yang tidak dapat hadir menerima anugerah mereka atas sebab bercuti atau melaksanakan komitmen lain.

Tahniah diucapkan buat semua pemenang dalam majlis yang dirasmikan oleh Datuk Ahmad Maslan ini. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 responses to (20 GAMBAR)Drama ‘Mr. Boss Miss Stalker’ Bolot Empat Anugerah Telenovela 2017

  1. Anonymous says:

    anugerah apa ni? zzz.

    20

    0
  2. nok gebuzzz says:

    ni ape pulak??alih2 jer….cerita yg menang pon mcm mengarut jer…x penah tgk pon.

    13

    0
  3. Shhh says:

    ko tgk semua tajuk dia..compare dgn drma korea, bollywood, hollywood..smpi bila nk maju mcm ni…tak tahu plak wujud anugerah ni…hanat

    12

    0
  4. mak c kina says:

    apa kriteria nk menang ni?…cite xpenah tgk (sbb pelakon nya)…pelakon pun baru nk up masa tu…
    cite dah lama baru hari ni menang…
    byk lg drama dari novel yg lbh baik dari cite ni…

    10

    0
  5. Anonymous says:

    Boleh lah asraf muslim kawin 2 lagi…… muda2an dapat 4 bini …..aamin

    8

    0
  6. Anonymous says:

    Drama kisah kemaruk celah kangkang,perosak genarasi melayu.Tahniah! sangat

    7

    1
  7. Anonymous says:

    Telanjang pun ada.Cat muka pun ada.Anugerah yahudi.perosak generasi

    1

    0
  8. Anyn says:

    Ni semua syarikat2 beso sponsor sbb nak lari cukai. Sbb tu Berkumpul artis senduuuu wehhh

    5

    0
  9. anonymous says:

    anugerah tahikkk

    1

    0
  10. Anonymous says:

    Jom tidorrrr..

    2

    0
  11. Anonymous says:

    Sekor pun tak minat kecuali Kak Nawi!

    4

    0
  12. Fuckit says:

    Bloody waste of time!!!

    0

    0
  13. makcik says:

    hahaha.. anugerah lah sangat.. drama ni sakit kepala aku tengok. tak sampai 10 minit ..semua muka dia nak zoom.. jerawat seketui2 semua nampak.. sekali dengan heroin dia tu berlakon tak real sgt. memang koman la drama ni malu bila tengok. daripada ko jadik spy, dah kaya sgt, p la upah orang.. cer la pembuat drama amik drama-drama korea buat rujukan..ni tak, duk bagi harapan kat bebudak yang kerja PA ni mmg keja nya macamtu.. ko tak tau hakikat keja PA ni dik.. haih..

    3

    0
    • Anonymous says:

      ye lah
      masa tau MBMS tu menang aku cuba la tengok drama tu…aduihhh sempat la bape minit je tak lalu lah nak tengok sampai abis…motif mepek2 sangat..cemana leh menang tapau anugerah utama nih?
      lagi satu ni anugerah untuk drama2 adaptasi novel ke? mohon pencerahan pls

      2

      0
  14. Andika says:

    Ashraff handsome segak…semoga dapat isteri ketiga yang padan dari segi rupa fizikal…tentu dia mampu sebab dah banyak job sekarang..

    4

    0
  15. Anonymous says:

    Ashraff muslim lelaki yukky …

    0

    0
  16. grrrr says:

    anugerah ni dengan anugerah buku negara… kalaulah korang tau ‘cerita’ di belakangnya, pasti korang akan muntah hijau…

    1

    0
  17. Anonymous says:

    elok lagi anugerah ni drpd anugerah instafamous tuh… tgk beruk2 syok sendiri nk anugerah insta.. lagi adik beradik beruk ketagih nk famous…

    2

    0
  18. Anonymous says:

    Telornobela jer bunn…dia punya angkat tgn paling tinggi mcm menang oscar award..

    0

    0