Written by Bella | April 26th, 2018

Bakal melangsungkan pernikah esok, gitaris kumpulan rock popular, Kristal iaitu Rody dan cinta hatinya Niena Azman ataupun nama sebenarnya, Nur Izwani Azman yang merupakan seorang penjaga gol skuad futsal wanita kebangsaan baru-baru ini sempat menjalani sesi fotografi pra perkahwinan di Genting Highlands bagi merakam momen indah sebelum bergelar suami dan isteri.

Pasangan ini berkenalan selama enam bulan sebelum membuat keputusan untuk berkahwin. Uniknya, Rody melamar Niena hanya melalui akaun Instagram.  Mereka mengikat tali pertunangan pada 4 November tahun lalu.

Jom kita layan beberapa lagi foto sekitar pra perkahwinan Rody dan Niena dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kredit Foto : Lvp.co

28 responses to (20 FOTO) Pra Perkahwinan Rody Kristal Dan Atlet Kebangsaan Niena Azman

  1. gg says:

    sama cantik dan sama padan.. tahniah rody..

    9

    0
  2. Som says:

    Alhamdulillah. semoga bahagia untukku juga ada.
    korang, tolong lah aminkan untuk aku. hehe.

    22

    0
  3. Alison says:

    Lawanya gigi the girl

    2

    2
    • Anonymous says:

      saje nk hint gigi lah tu… gigi ko cantik sgt ke.. jaga tiang futsal pun nk kawin dah… ko bole terjun klcc

      2

      4
  4. Lily says:

    Walau apa pon..aku tetap tak berkenan org amik gambar pre-wedding mcm ni..tak.boleh tunggu dah kawin ke? Lagi2 kalau ada yg berpegang2…

    30

    0
    • Anonymous says:

      kan.. kawan aku penah la pre wed ni bagai. tup2 cerai dah satu hal nak kena delete bagai. tu belum lagi yg share.. pastu naik kat fb ‘see your memories’ kenangan lalu menggamit perasaan

      7

      0
    • Alloya says:

      Ikut adat melayu kuno..mmg x bagi jumpa sblm nikah..ape lg wat pre wedding cenggini..ni semua ikut2tan budaya lain

      5

      0
  5. melati says:

    Sayang …Muka Cantik , Tinggi ..(Package) ahli Muzik kais pagi gk yg ko Kawin…(Kalau jodoh pun agak2 lah)…!! hmmm

    12

    0
    • Hahahahaha says:

      Tidak smua brnasib baik. Kais pagi sush sng bersama x ape..jgn robohkn rmhtangga org dh lah.
      Klau semua nk kaya..hbis yg sederhana mvm mana.
      Sbb tulh di ciptakn basikal., beca, moto, kereta murah dan mahal. Ada lori 1 pickup..2 pickup dn etc..
      Klau melati nk pindah rmh tapi brg byk tak muat 1 lori pickup..dh tentu melati booking yg 3 pickupk .

      26

      0
    • jd klu ahli muzik kais pagi x blh kawen ka? cba tgok dri sndri dlu dgn bpak kita?klu kita ni doktor,adakah bpak kita tu doktor jga utk mbolehkn kita bjaya? bapak sy kja buruh dan adik bradik sy semua bjaya. keja gomen ada, bisnes ada. jd pkerjaan hrini bkn ukuran kjayaan msa dpn. tq

      10

      2
      • Shopia lorren says:

        Jgn dihina org miskin masa ni..kdg2 Allah bagi rezeki setlh brkahwin..isteri2 n ank2 pembawa rezeki..yg penting berusaha..berdoa..bertawakkal jgn tinggal solat 5 waktu..amal ma’aruf nahi munkar..InsyaAllah oii

        20

        0
      • melati says:

        Biasa lah , bila org nk Kawin pun kena kutuk ..!! Tak kawin pun kena Kutuk..!!! tk paham lahhh sayaaa…kikikiki

        12

        0
  6. cik cOmott says:

    Rody ni sama je besar Bell ngasri tak besar2, tak tua2. Tahniah

    9

    1
  7. Anonymous says:

    lawa jer aku tgk bakal isteri.. biasa yg main futsal ni tomboy2..

    5

    0
  8. Shopia lorren says:

    Jgn dihina org miskin masa ni..kdg2 Allah bagi rezeki setlh brkahwin..isteri2 n ank2 pembawa rezeki..yg penting berusaha..berdoa..bertawakkal jgn tinggal solat 5 waktu..amal ma’aruf nahi munkar..InsyaAllah

    2

    0
  9. Anonymous says:

    you better stay with her Rody, Cause she’s a keeper ;)

    10

    0
  10. Hannah says:

    xde ms depan…huhu

    0

    1
  11. pwmbiba says:

    budak pompuan ni dah tak de baju senonoh ke nak pakai selain seluar pendek rupa tu? kot ye pun athlete..berbulu je mata aku tgk..buruk benar..

    5

    5
    • Apeeedaaa says:

      Laaaa..da dier mg atlet bola sepak kebangsaan..mg la itu pakaiannye koje..rody pn jeans..rockstar py attire..pakaian keje dier. Elok la berbulu mata ko..xde bulu nt pelik lak..tdo pn xleh tutup mata sbb xde bulu mata..

      4

      1
    • melati says:

      pwmbiba April 26 , 2018 at 10:22 pm..Mesti Awak lahir dari Air Kencing Bapak awak..tk caya periksa lah DNA…dh memang Pakain sukan camtu.!!! kalau Sukan pun nk Tutup litup , baik jgn Hidup kat Dunia ni..Contoh yg pakai Purdah Duduk Umah , Berak , makan , berak makan..suami kata bgn maka bgn lah , suami lkata Duduk maka duduk lah…pasti kalau ikut suami keluar , pastu guna Tandas Awan tak tahu Pump tinggal jer camtu..!!! mesti awak nji Musibat kan..!!! kalau jadi apa2 awak lah org pertama lari..!! ibarat baling batu sembunyi [email protected]#$%^&*(

      9

      0
      • mawar says:

        perghhh mulut kooooooo..
        Renung2 diri sikit melati oii.. jgn kene bala dunia udahlah. Teruk sgt bahasa ko ni.. umpama la suci nau kejadian ko ni.. nauzubillah..

        0

        0
        • melati says:

          mawar…bukan suci kt tk suci..!!! pasal pakaian sukan pun nk pertikai , baik jgn Bersukan ..!! kalau nk jadi Suci sgt gi lah Tolong Rakyat Palestin tu , pakai Purdah pastu gi Berkorban Nyawa selamat kan org Islam kt Palestin tu…(Boleh Mati Syahid)…!! Renung2kan lah sendiri….

          0

          0
  12. Bawang Blender Halus says:

    sejok tengok muka rody nie…. sweet sangat.. semoga kekal bahagia bersama pasangan.. amen.

    0

    0

Leave a Comment

Optional