Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(20 FOTO) Pra Perkahwinan Rody Kristal Dan Atlet Kebangsaan Niena Azman

Bakal melangsungkan pernikah esok, gitaris kumpulan rock popular, Kristal iaitu Rody dan cinta hatinya Niena Azman ataupun nama sebenarnya, Nur Izwani Azman yang merupakan seorang penjaga gol skuad futsal wanita kebangsaan baru-baru ini sempat menjalani sesi fotografi pra perkahwinan di Genting Highlands bagi merakam momen indah sebelum bergelar suami dan isteri.

Advertisement

Pasangan ini berkenalan selama enam bulan sebelum membuat keputusan untuk berkahwin. Uniknya, Rody melamar Niena hanya melalui akaun Instagram.  Mereka mengikat tali pertunangan pada 4 November tahun lalu.

Jom kita layan beberapa lagi foto sekitar pra perkahwinan Rody dan Niena dengan membaca entri ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 Comments

  1. xhdporn.org

    July 18, 2018 at 4:08 am

    stripclub porn. Redrobot3d – plumbing service. Asian chick screwed by white dick. Naughty asian minx getting face and pussy pumped. Beautiful asian pussy fucked hardcore. Cute busty thai newhalf sucks sucks off white cock.

  2. Bawang Blender Halus

    April 28, 2018 at 8:10 am

    sejok tengok muka rody nie…. sweet sangat.. semoga kekal bahagia bersama pasangan.. amen.

  3. pwmbiba

    April 26, 2018 at 10:22 pm

    budak pompuan ni dah tak de baju senonoh ke nak pakai selain seluar pendek rupa tu? kot ye pun athlete..berbulu je mata aku tgk..buruk benar..

    • Apeeedaaa

      April 27, 2018 at 10:24 am

      Laaaa..da dier mg atlet bola sepak kebangsaan..mg la itu pakaiannye koje..rody pn jeans..rockstar py attire..pakaian keje dier. Elok la berbulu mata ko..xde bulu nt pelik lak..tdo pn xleh tutup mata sbb xde bulu mata..

    • melati

      April 27, 2018 at 1:07 pm

      pwmbiba April 26 , 2018 at 10:22 pm..Mesti Awak lahir dari Air Kencing Bapak awak..tk caya periksa lah DNA…dh memang Pakain sukan camtu.!!! kalau Sukan pun nk Tutup litup , baik jgn Hidup kat Dunia ni..Contoh yg pakai Purdah Duduk Umah , Berak , makan , berak makan..suami kata bgn maka bgn lah , suami lkata Duduk maka duduk lah…pasti kalau ikut suami keluar , pastu guna Tandas Awan tak tahu Pump tinggal jer camtu..!!! mesti awak nji Musibat kan..!!! kalau jadi apa2 awak lah org pertama lari..!! ibarat baling batu sembunyi [email protected]#$%^&*(

    • mawar

      April 27, 2018 at 5:03 pm

      perghhh mulut kooooooo..
      Renung2 diri sikit melati oii.. jgn kene bala dunia udahlah. Teruk sgt bahasa ko ni.. umpama la suci nau kejadian ko ni.. nauzubillah..

    • melati

      April 28, 2018 at 10:53 am

      mawar…bukan suci kt tk suci..!!! pasal pakaian sukan pun nk pertikai , baik jgn Bersukan ..!! kalau nk jadi Suci sgt gi lah Tolong Rakyat Palestin tu , pakai Purdah pastu gi Berkorban Nyawa selamat kan org Islam kt Palestin tu…(Boleh Mati Syahid)…!! Renung2kan lah sendiri….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top