Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

2 Jam Jumpa Anak Tidak Cukup – Jimmy Shanley

Sejak jadi seorang ayah, Abang Nara makin memahami perasaan Jimmy Shanley. Pasti sedih apabila hanya dapat berjumpa dengan anak sendiri selama 2 jam sahaja. Tak sempat nak melepaskan rindu di dada.

jimmy shanley

Advertisement

Namun daripada tak dapat bertemu langsung, at least 2 jam dapat jugaklah menatap wajah si anak. Daripada gaya kata yang dituturkan, seperti Jimmy tidak selesa kerana ibu mertuanya turut berada bersama ketika dia bertemu dengan anaknya. Kata Jimmy menerusi Harian Metro:-

Masa dua jam untuk saya berjumpa dengan anak tidak mencukupi. Saya mengandaikan dapat bermalam dengan anak, tapi tidak dapat sebab bekas ibu mertua ada bersama. Sebab itu saya putuskan tidak jumpa anak bila ibu mertua ada.

jimmy
Untuk makluman, kali terakhir Jimmy Shanley berjumpa dengan anaknya ialah pada 23 Januari lalu di rumahnya Putra Height, Subang Jaya. Ibu mertua Jimmy iaitu Datin Muniroh Kassim yang mengambil inisiatif mengatur pertemuan ini. Abang Nara respek sungguh dengan usaha Datin Muniroh yang sanggup berbuat demikian.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top