Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(19 GAMBAR)Majlis Berinai Dan Mandi Bunga Lisa Surihani

Ok Abang Nara janji yang ini adalah gambar-gambar last berkaitan dengan perkahwinan Lisa Surihani. Lepas ini tak ada lagi dah. Untuk makluman, Yusry dan Lisa sekarang sudah pun berlepas untuk berbulan madu. Kalau tak silap Abang Nara, destination honeymoon mereka ialah Switzerland.

Advertisement

Lagi 18 gambar sekitar majlis berinai dan mandi bunga sempena perkahwinan Lisa Surihani dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook Pretty Peektures yang merupakan jurugambar rasmi majlis perkahwinan Lisa.















PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

81 Comments

  1. MU Fan

    March 5, 2012 at 12:10 pm

    Cutenye lisa..Semoga berbahagia hingga hjg nyawa..Amin..

  2. Cik_Chenta

    March 5, 2012 at 9:52 am

    diorang honeymoon kat eropah la abang nara…

  3. student bandung

    March 5, 2012 at 9:35 am

    waa bestnyeee dpt tgk lisa mandi!!!

    selamat berumahtangga lisa!!

  4. budak.n3wbie

    March 5, 2012 at 6:35 am

    alamak….cite bola x der ke? ni artis je…tahan ke diorg ni? karang cam dulu…kes artis cerai aje klu kuar berita…berdoa pada allah mudah2an kekal ke anak cucu je la…x yah la nk show2 kat tv…tau byk duit tp kitorg byr gak nk tgk cite lain….

  5. ija

    March 4, 2012 at 11:31 pm

    korng komen cam xder dosa j….lntak dyer la nk khwin ngan sape pown….xder seri la bagai mcm la yang komen 2 cntik berseri…..ak nk tanyer korang kapel brape rmai yg x pgg2….ntah ntah awal awal dah rabak…..pndai j komen org…..mluattttt

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama