(18 GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Tengku Cleopatra, Anak Que Haidar & Linda Jasmine

Hiburan

(18 GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Tengku Cleopatra, Anak Que Haidar & Linda Jasmine

Ahad lalu telah pun berlangsung majlis cukur jambul untuk Tengku Cleopatra Haidar, anak kedua kepada pasangan suami isteri, Que Haidar dan Linda Jasmine. Majlis telah berlangsung dengan begitu meriah sekali di Restoran Songket, Kuala Lumpur.

gambar cukur jambul anak linda jasmine

Advertisement

Turut diadakan serentak ialah sambutan hari jadi yang ketiga untuk anak sulung mereka, Tengku Ratu Haidar. Sama-samalah kita doakan agar keluarga ini akan sentiasa bahagia, murah rezeki dan dipanjangkan umur. 17 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Songket Salikin Sidek.

gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

63 Comments

  1. peah

    November 1, 2012 at 3:17 pm

    Q haidar hensem…yum yum.nak ngorat lah.linda u dah outta shape..gemuk.hehe jgn marah kay linda.sharing is caring! muahhh..

  2. Bersangka baik sesama manusia

    November 1, 2012 at 12:23 am

    Salam…
    best nyer korang kutuk2 la bagai yer..
    Ckp mcm x der agama…
    Korang smee ni pnah ke beranak?..kan anak dia tu kecik lagi..cuba korg yg jd mak buyong..igt senang ker nak dpt figure balik…

    • peah

      November 1, 2012 at 3:28 pm

      i anak 3 badan still maintain je.yg penting masa berpantang 44hari tu jaga elok2..bertungku,pakai barut atau bengkung,urut badan.amalkan mkn set bersalin biodex dan susu ibu mmg cpt bagi badan ibu turun.tak percaya cuba lah.

  3. dewi

    November 1, 2012 at 12:20 am

    ohh linda, dada tu taknak terbukak luas lagi ke? cubalah peka sikit. nama majlis cukur jambul tapi mak baby baju menghidang dada..

  4. airis

    November 1, 2012 at 12:12 am

    rase mcm nk guntingkan je rambut linda.. dr dlu lg… serabut…
    nmpk die sgt tua dr Q..

  5. Chicken

    October 31, 2012 at 11:09 pm

    For a moment i thought it’s sharifah aini…..oooohhhhh

Loading...