October 30th, 2012

Ahad lalu telah pun berlangsung majlis cukur jambul untuk Tengku Cleopatra Haidar, anak kedua kepada pasangan suami isteri, Que Haidar dan Linda Jasmine. Majlis telah berlangsung dengan begitu meriah sekali di Restoran Songket, Kuala Lumpur.

gambar cukur jambul anak linda jasmine

Turut diadakan serentak ialah sambutan hari jadi yang ketiga untuk anak sulung mereka, Tengku Ratu Haidar. Sama-samalah kita doakan agar keluarga ini akan sentiasa bahagia, murah rezeki dan dipanjangkan umur. 17 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Songket Salikin Sidek.

gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine


63 responses to “(18 GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Tengku Cleopatra, Anak Que Haidar & Linda Jasmine”

  1. peah says:

    Q haidar hensem…yum yum.nak ngorat lah.linda u dah outta shape..gemuk.hehe jgn marah kay linda.sharing is caring! muahhh..

  2. Bersangka baik sesama manusia says:

    Salam…
    best nyer korang kutuk2 la bagai yer..
    Ckp mcm x der agama…
    Korang smee ni pnah ke beranak?..kan anak dia tu kecik lagi..cuba korg yg jd mak buyong..igt senang ker nak dpt figure balik…

    • peah says:

      i anak 3 badan still maintain je.yg penting masa berpantang 44hari tu jaga elok2..bertungku,pakai barut atau bengkung,urut badan.amalkan mkn set bersalin biodex dan susu ibu mmg cpt bagi badan ibu turun.tak percaya cuba lah.

  3. dewi says:

    ohh linda, dada tu taknak terbukak luas lagi ke? cubalah peka sikit. nama majlis cukur jambul tapi mak baby baju menghidang dada..

  4. airis says:

    rase mcm nk guntingkan je rambut linda.. dr dlu lg… serabut…
    nmpk die sgt tua dr Q..

  5. Chicken says:

    For a moment i thought it’s sharifah aini…..oooohhhhh

Loading...