June 1st, 2012

Lama bebenar rasanya tidak mendengar sebarang perkembangan terkini tentang Intan Sarafina. Sejak berkahwin, Intan Sarafina sudah pun menyepikan diri untuk meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga. Dan baru-baru ini telah diadakan majlis aqiqah untuk anak kedua Intan Sarafina iaitu Megat Israfel Raez.

gambar aqiqah anak intan sarafina

Intan Sarafina masih maintain cun seperti dahulu lagi. Terima kasih kepada Syahiran Sukardi Photography yang merupakan jurugambar rasmi majlis aqiqah ini kerana sudi berkongsi gambar-gambar yang sangat cantik ini. Sila LIKE Facebook Syahiran Sukardi Photography sebagai tanda terima kasih.

Lagi 17 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina
gambar aqiqah anak intan sarafina


46 responses to “(18 GAMBAR)Majlis Aqiqah Megat Israfel Raez, Anak Kedua Intan Sarafina”

  1. heran bin pelik says:

    aku heran la ngan korng nie….asal komen jer mesti nak bergaduh…….adoiyaiiiiii

  2. princess says:

    klu x silap budak bj biru tu anak kazen hubby intan. mmg comel. cam minah salih. rmbt light brown. kakak dia pun comel gak.

  3. renung seketika says:

    kan lagi elok yang baik dijadikan teladan yang buruk dijadikan sempadan…jgn kutuk berlebih-lebihan takut nnt klu ditakdirkan dia boleh berubah, dia akan lebih baik banding org yg kutuk2 tu…. wallahualam ;)

  4. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    Hensem nye laki intannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn geram minah jambu lah !! rasa macm minah jambu nk pelok je dari belakang he he……

  5. intan ni muka biasa je tapi dia ada daya penarik..lembut je..sedap mata mandang..untung laki dia..anak pun comel2..

Loading...