Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(17 GAMBAR)Siti Saleha Bergaya Dengan Fesyen Raya Daripada KL Sogo

Walaupun puasa masih tinggal lebih kurang seminggu lebih, pusat membeli belah sudah semakin hangat mempromosikan fesyen raya mereka. Yang untung sudah tentunya pembeli seperti Abang Nara yang mendapat diskaun sehingga mencecah 85%. Dan KL Sogo kali ini tidak ketinggalan mempamerkan fesyen raya mereka yang diperagakan oleh Siti Saleha.

siti saleha

Advertisement

Namun Abang Nara nak beri peringatan supaya kita semua (terutama kaum wanita) untuk berjimat cermat dan tidak mengikut hawa nafsu ketika membeli belah. Shoppinglah ikut kemampuan. Jangan nanti lepas raya hutang bertimbun-timbun pulak. Satu kerja pulak nak membayar. Tak gitu?

siti saleha

15 lagi gambar Siti Saleha bergaya dengan fesyen raya daripada KL Sogo dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada laman web Trendsetter.

siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha
siti saleha

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 Comments

  1. Arai_JanganAmbikPadangKami

    July 11, 2012 at 10:48 pm

    dMN .. HOT STUFF

  2. ******

    July 11, 2012 at 12:53 pm

    ok la…saleha ni xdemand. main sarung je baju.

  3. Nak komen

    July 11, 2012 at 11:00 am

    Saleha cantik tp aura jd model takder ditambah lak koleksi kain buruk dari sogo…tengelam kecomelan dia…

  4. aku lagi...

    July 11, 2012 at 10:09 am

    adoi..buruknya baju hijau coklat kat tepi pntai tu…kebaya labuh mix kn dgn skirt kembang? wth? eawww!

  5. zuzuzu

    July 11, 2012 at 9:48 am

    abag nara sembang kencang 85% diskaun… kalau baju mcm tu bagi free pon belum tentu aku nak pakai… ni tahun bila punya stok ha????

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama