Written by Bella | March 31st, 2017

Hari ini, pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila bakal mengadakan majlis pernikahan mereka selepas dua tahun bercinta.  Terdahulu, Sharnaaz pada 18 Disember 2016 telah mengambil keputusan untuk merisik Noor Nabila.

Difahamkan, majlis akad nikah  akan diadakan pada sebelah malam di kediaman pengantin perempuan di Kuala Lumpur secara tertutup.

Bersempena dengan majlis raja seharinya hari ini, Noor Nabila semalam telah mengadakan acara malam berinai yang dihadiri oleh ahli keluarga dan teman rapat.

Berikut beberapa foto sekitar malam berinai Noor Nabila dengan membaca entir ini sepenuhnya.

Kredit Foto : WEDLOCX

37 responses to (17 FOTO) Sekitar Malam Berinai Noor Nabila, Bakal Isteri Sharnaaz Ahmad

  1. Anonymous says:

    kemainnnnnnnnnn .

    12

    0
  2. Baik baik saje says:

    Majlis berinai disertakan dgn tarian gelek yg …..

    7

    4
  3. Chris says:

    Sama padan dan sama cantik. Semoga berkekalan ke akhir hayat. Harap mamu dapat mulakan hidup berkeluarga dengan azam baru. Jangan mulut, perilaku dan hati orang lain. Insya Allah diberkatai selalu

    7

    0
  4. Anonymous says:

    inai budaya hindu… :(

    3

    11
    • enter your name says:

      pi cari ilmu dulu sebelum comment. inai yg bagaimana? dlm Islam takde masalah dgn inai, tapi jgn pakai inai dah jadi mcm tattoo..

      5

      2
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      orang dulu2 pon kalau kawin pon pakai inai n sanding jugak mungkin budaya hindu tu cara kebetolan saje n bukan ikot budaya hindu…nenek moyang dulu2 kawin pakai inai n sanding jugak…okkkkk je…jangan nak cakap macm bagos sangat la..terlampau pandai sangat itu yg jadi tak betol ..

      0

      1
  5. minah minaci says:

    hebat.. moga nnt kawin x dk la kena pukul keh keh keh

    7

    0
  6. K says:

    haaaaa..tu diaaaa..kluaq dh hangpa 2 nih..x kluaq x sah..dahagakn perhatian la tu..go nabila go..show off kn semuanya..

    2

    1
  7. kak piah says:

    Anda mungkin manusia paling bodoh atau terdesak untuk berkahwin dgn jantan yg suka pukul perempuan. Malangnye sudah terlambat dan hidup anda tak akan sama lagi.

    Setahun dua perkahwinan ini akan berakhir dgn penceraian

    20

    5
    • Siti Aishah says:

      Mana tahu orang tu dah berubah. Husnuzon la kak piah ye. Hari Jumaat ni. :)
      Doakan yang baik2.

      13

      1
    • cik teratai says:

      manusia boleh berubah kak piah..jangan sampai nanti suami kak piah pula yang berubah jadi org yang suka pukul pompuan…

      4

      2
  8. kak jah says:

    Tahniah nabila…..yang penting lofa tetap cantix…salam jumaat

    2

    3
  9. orgmelaka says:

    ooo..dia ni keluarga neelofa ke..nampak kat gambar tu..cantik2 semuanya kan..kurniaan Allah diberikan raut wajah yg cantik molek semuanya..best lah si pelakon lelaki ni tgk bini cantik, mertua cantik, ipar2 cantik2..moga2 yg lain juga sama cantik, insyaallah. btw, congrats to both of u..im not a fan, but i love looking at beautiful creatures :)

    17

    1
    • lara alana says:

      sungguh kan.
      betul2 cantik
      muka family semua cantik & sedap mata memandang.
      macamana kita2 ni nak jadi cantik macam diorang?
      apa rahsia? uh, :p

      1

      5
  10. pemerhati says:

    Untung nabila. Majlis lama featured in Beatifulnara, majlis baru pun kena featured lagi.. orang tak sabar nak tunggu si adiknya pulak

    6

    0
  11. Wan Peah says:

    All the best, semoga berkekalan hingga ke taman syurga.

    2

    0
  12. nabnaz says:

    kenape pakai inai putih.. pakai la inai merah mcm lopak tue…. awk tue puteh… taknampak inai kat tangan… baru la naek seri pengantin kalau inai merah tue….

    0

    4
    • ummi says:

      Kenapa majlis nikah secara tertutup…
      agaknya takut terbongkar netizen tahu siapa ayah sebenar depa kot…
      Kesian kan….

      4

      0
  13. belalai says:

    third wedding utk si nabila
    org lain merasa berinai sekali, dia muda2 dh 3kali. aku rasala kan..ni bukan last time bagi dia
    tp who knows kan..all the best to them both

    14

    0
    • Lopak says:

      Tiga kali dah ka minah ni kahwin? Congrats la btw..tp i hakak ttp x suka family ni, gila glamour walaupun x glamour mana. Next!

      11

      0
  14. . says:

    Jantan sado…janda je?

    0

    0
  15. Mas sayu says:

    Garang nie muka mcm mas idayu

    3

    0
  16. Anonymous says:

    cantik nabila ni..lebih cantik dr lofa

    0

    0
  17. dhia says:

    baru perasan yg si nabila ni pernah kawen taun 2013. klu dia dh bercinta ngan shaanaz tu 2 taun, maknanyer x sampe 2 taun dh bercerai…hmmm…apa la nasib ko nabila…

    0

    0