April 30th, 2012

Nora Danish pernah menyatakan dia akan menunaikan umrah pada masa bekas suaminya, Rizal Ashram Ramli dan Fasha Sandha melangsungkan pernikahan. Nora dan Adi Putra yang merupakan duta untuk Triways Travel telah melangsungkan umrah sejak 27 April lepas. Ini ialah gambar-gambar Nora dan Adi di sana.


Photobucket
PhotobucketLagi 16 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar, Facebook Nora Danish.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

 

Written by shahzeeq
 
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

315 responses to “(18 GAMBAR)Nora Danish Dan Adi Putra, Duta Triways Travel Tunaikan Umrah”

  1. click here says:

    With havin so much content and articles do you ever run into any issues of plagorism or
    copyright violation? My blog has a lot of completely unique content
    I’ve either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any solutions to help reduce content from being stolen? I’d
    certainly appreciate it.

  2. mek jenab says:

    ape lah salah berhias,namanya pompuan,mmng tabiatnya macam tu, kalau pompuan yg tak berhias, itu pemalas namanya, diri seniri pun malas nak jaga,lagipun ND berhias sebelum melakukan ibadat umrahm iaitu ketika pergi berziarah di madinah,bila masuk ke tanah suci mekah barulah dia tanggal sgala macam alat solek nya tu

  3. Mazda6 says:

    aikk..ternampak plak entry kt atas td…kat sini pon ada ustazah BN, ustazah PAS ke…mcm harrramm je bunyiknye. parti jgn la dikaitkan. parti x salah apa pon cuma manusia je yg buat rosak parti. kat akhirat xde parti2 hokey! gabung la sume parti2 ni biar dunia ni AMAN. letihlah sama2 bangsa bercakar2. peace :)

Loading...