June 3rd, 2012

Seriously Abang Nara teruja ingin menonton filem Jiwa Taiko selepas membaca ulasan Syamsul Yusof yang filem ini memang hebat. Abang Nara percaya dengan kata-kata Syamsul Yusof dan tidak melepaskan peluang untuk hadir apabila mendapat jemputan menonton filem ini. Melihat senarai pelakon-pelakon yang ada pun sudah mampu membuatkan Abang Nara excited tak ingat.

filem jiwa taiko

Namun sayangnya oleh kerana anak kecil Abang Nara tidak berapa sihat, Abang Nara hanya sempat menonton 20 minit yang terawal filem Jiwa Taiko ini. Ketika itu, masih tiada aksi-aksi yang mendebarkan berlaku. Babak-babak awal lebih menumpukan perhatian kepada percintaan dan persahabatan yang terjalin antara pelakon-pelakon.

Namun ada rakan Abang Nara yang habis menonton filem ini menyatakan babak aksi di hujung filem ini memang awesome. Jadi jangan lupa untuk menonton filem Jiwa Taiko di pawagam berhampiran anda kelak. Lagi 15 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

filem jiwa taiko
filem jiwa taiko
filem jiwa taiko
filem jiwa taiko
filem jiwa taiko filem jiwa taiko
filem jiwa taiko
filem jiwa taiko
filem jiwa taiko
filem jiwa taikofilem jiwa taiko


56 responses to “(16 GAMBAR)Sekitar Malam Tayangan Perdana Filem Jiwa Taiko”

  1. liyana says:

    kenapa tak balas

  2. LIYANA says:

    hai boleh tak berkenal awk

  3. Lagubestbest says:

    Humm.. siapa yang baju putih belah kiri tu eh? Tinggi betul dia.

  4. gigi emas says:

    Buang masa dan wang menonton cerita melayu……….kebodohan yg tak terhingga

  5. Sshh says:

    Aku tengok remy ni dh x ensem la..dh mcm bangla jer aku tengok..si diana lak mane la sesuai ngan muka dia y brwajah lembut..klau si dira ok la..dia memg btl2 gengster ap..

Loading...