Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(16 GAMBAR)Jue Aziz Yang Semakin Menawan Bertudung

Jue Aziz satu ketika dahulu memang terkenal dengan imej seksinya. Namun itu semua adalah kisah lama. Mendapat hidayah untuk bertudung selepas bermimpi bertemu arwah ayahnya, kini Jue Aziz tampak begitu menawan dan manis sekali dengan imej barunya. Malah kesemua baju-baju terlampau seksi miliknya juga telah dibuang. Satu tindakan yang amat bagus sekali.
jue aziz

Walaupun ada yang mencadangkan agar baju seksi tersebut dijual, namun Jue Aziz mengambil keputusan untuk membuangnya. Kata Jue Aziz:-

Advertisement

Alhamdulillah, saya kini lebih tenang dan selamat. Paling penting juga orang sekeliling lebih menghomati penampilan sebegini. Jika sebelum ini pelbagai persepsi negatif dilemparkan, tapi sekarang lebih ke arah positif.

Saya akui berhijab juga tak lepas daripada pelbagai dugaan. Tipu kalau saya katakan tak ada, tapi semuanya dapat diselesaikan dengan lebih tenang dan lancar. Allah SWT permudahkan jalan itu.

Ada sesetengah baju yang boleh disuai padan dengan penampilan baru ini, saya masih simpan. Kalau yang terlalu seksi saya buang terus. Ada orang cakap kenapa tak derma atau jual, tapi pada saya tak ada gunanya.

Apabila berbuat demikian, ia lagi menambah dosa. Sepatutnya kita perlu mendidik ke arah kebaikan bukannya mendorong jadi lebih negatif.

jue aziz

Semoga dengan penghijrahan ini, Jue Aziz akan lebih murah rezeki, diberikan ketenangan dalam hidup serta dipermudahkan segala urusan. Sama-sama kita doakan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber Harian Metro.

jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz
jue aziz

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top