Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(16 FOTO) Sekitar Kemeriahan Majlis Persandingan Semula Fazley Yaakob Dan Azrene Ahmad

Selepas 13 tahun mendirikan rumah tangga, semalam Datuk Fazley Yaakob dan isterinya Datin Azrene Ahmad melangsungkan majlis persandingan semula demi menunaikan wasiat arwah bapanya, Datuk Yaakob Mohammad yang mahu pasangan ini meraikan hari bahagia mereka dengan penuh kemeriahan dan rasa gembira bersama insan-insan tersayang.

Seperti yang anda semua tahu, Fazley pernah menceritakan betapa beliau menghadapi pelbagai kesulitan dan gangguan daripada pihak tertentu ketika majlis pernikahannya dahulu. Sepatutnya jadi hari bahagia tetapi yang keluar hanya titisan air mata kerana insiden tersebut.

Advertisement

Malam ini, marilah kita lupakan sejarah 13 tahun lalu. Seminggu sebelum bapa meninggal dunia, arwah menggenggam tangan kami dan mengingatkan mengenai majlis ini. Pada usia 40 tahun, saya dan isteri memiliki empat anak.

Alhamdulillah, majlis hari ini lancar. Tiada yang lebih membahagiakan saya persandingan semula ini dapat disaksikan keluarga. Apa yang kami lalui hari ini pembuka lembaran baharu dan menutup tirai duka 13 tahun lalu.

Jelas terpancar sinar kebahagiaan dan rasa seronok pasangan merpati dua sejoli ini saat dapat bersanding semula. Tentunya ia hari paling bermakna buat mereka berdua.

Jom kita lihat beberapa lagi foto sekitar kemeriahan majlis persandingan semula Fazley dan Azrene dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Sumber Berita : BH ONLINE

Advertisement

Kredit Foto : Bulan Photocinema

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

38 Comments

  1. akunaktau

    November 29, 2018 at 1:51 pm

    style tudung dah macam sta maria lah pulak……

    • Anonymous

      November 29, 2018 at 2:33 pm

      aku pun perasan..penolong rahib

  2. anak ammaporey

    November 29, 2018 at 9:17 am

    omakk aihhhhhhhhhhhhhhhh…tokojut den..ingatkan jelmaan semula rosemah tak masyur tu…cer kalu bang jib bun tengok anak tiri dia ni..kereh kote terrrrrimagine muka rosemah time kesundalan dia dulu kan..kikikikiki

  3. anonymous

    November 29, 2018 at 8:59 am

    tak der taste everything is so fucking ugly

  4. RUBY AHmad

    November 29, 2018 at 12:04 am

    Maaf ya…. Wan dah tuo… org Islam …. wajib nya apa ek klu kawin? Nikah kan …? bukan sanding … mcm kak teh ckp …. ado sobab klu omak tak suko …. salah satu cerita aib krluargo satu Malaysia

  5. Akak Kantin 2.0

    November 28, 2018 at 11:39 pm

    rambot anak dia yang pakai spek tu boleh ubah kot..buat la fesyen kemas dan segak..ini rambot dok terkulai2 tu dah kenape..acik tengok..acik la dok sapu dahi sendiri…

Loading...
To Top