Written by AbangNara | March 4th, 2019

Hujung minggu lalu, telah berlangsung majlis resepsi kali ke 5 untuk perkahwinan Elfira Loy dan Faris Khairol Anuar. Majlis ini telah berlangsung dengan meriahnya di Melaka dengan tema kampung. Ia dilakukan secara tertutup dan dihadiri oleh ahli keluarga terdekat sahaja. Untuk makluman, resepsi ini dianjurkan atas permintaan nenek Faris.

elfira loy

Kedua-dua pasangan pengantin nampak sangat-sangat cantik dan berseri-seri. Semoga perkahwinan ini akan berkekalan ke akhir hayat dan mereka berdua dikurniakan cahaya mata yang ramai. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


elfira loy
elfira loy
elfira loy
elfira loy
elfira loy
elfira loy
elfira loy
elfira loy
elfira loy

elfira loy

elfira loy

elfira loy

elfira loy

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

56 responses to (15 GAMBAR)Sekitar Majlis Resepsi Ke-5 Elfira Loy & Faris Khairol Di Melaka

  1. malas layan cerita ni says:

    sampai hujun bulan 3 ke cuaca panas ni >??

  2. TK says:

    Aku tahu ko lebih dari mampu. Tapi sudah ler reception tu. duit sapa pun. simpan jer duit tu untuk masa depan. Lepas ni buat private reception jer la

  3. nak tau says:

    harap2 petang ni hujan kan.

  4. NAJIHA says:

    EL MACAM PREGNANT JE . KLU BTL ALHMDLH

  5. ex fans lofa says:

    kalau satu reception makan belanje 50,000 *5 =250,000

    dasat kau elfira.

    tahniah btw. :)

  6. Anonymous says:

    Membazir amalan syaitan.

  7. Rin says:

    Pengantin basi

    • Anonymous says:

      dia nak ada reception sampai bila ek? setahun ke? dah berapa kali dah?
      org dah naik boring

  8. NASIHAT says:

    aku je ke rasa elfira ni takde seri pengantin ?

  9. anonymous says:

    mesti tiap malam main ni sampai boncit si el,tgh syiok tu memantat la smpai lecet kote n pepek kikiki

  10. Anonymous says:

    buruk nyer fesyen baju pengantin tu… itu jer nk komen !!!

  11. Anonymous says:

    nnti kalau jika x ada jodoh, jgn menyorok gi luar negara

  12. zaza says:

    Buat resepsi pon x ikhlas. Semata mata nak balas dendam.
    Yg jd mangsa si mesin ATM tu.

  13. madu lebah says:

    ingt dh xde lg cte sal dia ni

  14. kakikucinghitam says:

    she’s pregnant

  15. anon says:

    Pian mana mampu nak payung sampai 5 majlis resepsi. 10k sebulan utk mekap pun ketaq lutut nak hulur. Mujur ada orang kaya ni.

    • Ada Ku kesah says:

      Pian tu dok ngorat perempuan sahaja di sana sini.Macam terdesak sangat nak cari jodoh.
      Ada tunang dulu pun perangai gitu juga, tu yang kena tinggal.
      Ex dia dulu dia buat macam spare tayar sahaja.Dia ingat Elfira dia boleh buat main2.

  16. Anonymous says:

    Sampai ke hujung tahunlah minah ni dok bersanding je kerja.. hadoiii

  17. Anonymous says:

    doakan lah yg baik2 kesian laa si elfira ni.

    cantik je aku tengok elfira. baju pun cantik je. teruklaa siapa2 yg bg komen ni.

    mana plak dia ngandung…jenis kain songket tu mmglaa nmpk gemuk sikit.

    suka hati dia laa nk bersanding brp kali pun. dia tak mintak duit korang pun.

    dengki je korang ni. tak baik tau.

  18. ske ati aku says:

    overnye lahai kawen smpai 5x resepsi.. x letih ke dik oi

  19. Anonymous says:

    sape lah mekap tu nmpk dull… dgn tudung tak cover elok berlapis dagu…

  20. MembazirItuAmalanSyaitan says:

    Membazir itu amalan syaitan. Banyak mana pun duit tu, bila tak dibelanjakan ke sesuatu yang boleh mendatangkan amal, serupa longgokkan setempat dan bakar. Zero value.

    • Anonymous says:

      duit org kaya ada hak utk suhaimi saad

    • Anonymous says:

      suka hati dia laa duit dia, kau lak menggelupur kenapa? ada dia pakai duit kau ke? Allah bg dia rezeki lebih nk buat 10 resepsi pun boleh dah tu kenapa? Kau sakit kat mana? apa lak bukti dia membazir?? pandai2 je laa…habis tu kau mulut mengata ni amalan siapa??? amalan bapak setan kot..

  21. Aku bukan dia. says:

    Elfira mengandung bunting pelamin.Harap2 betul.Tahniah Faris dan Elfira.
    Lepas ni tak ada dah kot cerita ‘move on’ dan ‘like’.Buka buku baru.

  22. baby Piah says:

    korang nak sanding berapa kali ?

  23. Alanice says:

    Better than izreen izmida bsanding kt set

  24. Anonymous says:

    Sanding sambil road tour ke?

  25. Anonymous says:

    Dah basi… Gold digger…

  26. pakatunhancing says:

    asyik citer sanding jer..ko citer la plak citer ko main..sehari berapa kali..berapa byk posisi..dapat spesis terung africa ke putik jagung ke..

  27. bawang hangus says:

    bosan wei…dh basi pun…dgr citer hutang rm50k blom byr….

  28. Anonymous says:

    Allah beri zuriat awal pengikat kasih, takde la nak bercerai awal. Sekiranya lambat untuk beri peluang pasangan honeymoon. Sekiranya belum ada, mungkin kerana kedua2 suami isteri mempunyai cinta yang kuat sedia ada.

  29. anon says:

    laki dia dah buat gigi ke ??
    oh patut lah resespsi yg ke 5 baru amik pic nampak gigi

  30. Anonymous says:

    Euwww..double chin !