July 2nd, 2012

Abang Nara nak kongsi seberapa banyak gambar yang boleh untuk majlis perkahwinan Irma Hasmie dan Redza Syah ini. Kalau korang tak suka, Abang Nara peduli apa. Abang Nara suka sangat dengan pasangan mempelai baru ini. Sejuk mata memandang pengantin yang nampak sangat berseri di malam bahagia mereka.

gambar persandingan irma dan redza

Semoga Irma dan Redza akan dikurniakan cahaya mata secepat mungkin. Tak sabar pulak Abang Nara nak tengok anak mereka berdua. Pasti cute mute macam mak ayahnya. 14 lagi gambar sekitar persandingan Irma Hasmie dan Redza Syah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza


107 responses to “(15 GAMBAR)Majlis Persandingan Irma Hasmie Dan Redza Syah Part III”

  1. purple ivy says:

    xtahu la nape ade 1 perasaan yg tenang bl tgk gmbr kawen irma n husband die….baju, tudung memg cantik…gambr yg penuh keriangan…

  2. insan biasa says:

    Subhanallah. Perfect couple. Mmg x jemu melihat. They’re made for each other and meant to be together. Semoga berkekalan hingga ke akhir usia.

  3. mimi says:

    Tahniah irma & redza!!semoga cepat2 dikurniakan zuriat yg soleh & solehah. Semoga perkahwinan ini diberkati olehNYA & kekal hingga ke syurga.
    ** Irma & Redza pencetus perkahwinan secara islamik. Simple & sweet**

  4. azydy says:

    muka laki irma tu macam muka aku.. hehehe

  5. Mia says:

    klo slme ni abg nara post psl artis2 yg popular kawin mcm lisa surihani, awal n len2 lg aku tgk ckit je dh bosan..tp kli ni makin aku tgk,mkin aku ske..abg nara upload pic wedding irma ni ari2 pn xpe..suke sgt tgk both of them..xjemu n rs nk tgk je…Smga Berbahagia smpi ke Syurga n dikurniakn ank yg soleh n solehah…:)

Loading...