July 2nd, 2012

Abang Nara nak kongsi seberapa banyak gambar yang boleh untuk majlis perkahwinan Irma Hasmie dan Redza Syah ini. Kalau korang tak suka, Abang Nara peduli apa. Abang Nara suka sangat dengan pasangan mempelai baru ini. Sejuk mata memandang pengantin yang nampak sangat berseri di malam bahagia mereka.

gambar persandingan irma dan redza

Semoga Irma dan Redza akan dikurniakan cahaya mata secepat mungkin. Tak sabar pulak Abang Nara nak tengok anak mereka berdua. Pasti cute mute macam mak ayahnya. 14 lagi gambar sekitar persandingan Irma Hasmie dan Redza Syah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza

gambar persandingan irma dan redza


107 responses to “(15 GAMBAR)Majlis Persandingan Irma Hasmie Dan Redza Syah Part III”

  1. AniLufias says:

    mmg suka sgt tgk couple nie..smpaikan apa2 citer pasal mrka nak tahu jugak…semoga bahgia hingga akhir hayat…

  2. andakbib says:

    nak komen gak…alhamdulillah..tahniah Irma dan suami..dlu pnya xminat Irma ms dia couple dgn nabil, tp skrg tgk la cantiknya perancangan Allah pertemukan jodoh Irma kt Tanah Suci..dr mata kasar 1000x lg baik pd nabil (insyaallah..) apa pun bengang kat kwn aku sorang ni, dia xbgtau pn kakak dia Irma Hasmie..hampeh pnya kawan.. :(

  3. aira abdullah says:

    ya Allah.tolongla!!! so sweet… hati kite plak berbunga tgk diorg…. sgt respect artis cam irma, busananya mnunjukkan ciri2 muslimah… Allah uji irma, clash ngn farid n nabil… rupa2nya Allah jodohkan irma dgn insan yg lbh baik…. moga diorg bhgia dunia dn akhirat… =)

Loading...