November 28th, 2012

Abang Nara baru perasan yang diri ini tidak berkongsi gambar-gambar sekitar majlis Shout Awards 2012 baru-baru ini. Mungkin majlis ini terlalu urban untuk Abang Nara yang hanyalah orang kampung sahaja. Orang bandar suka la kot majlis sebegini.

izara aishah

Antara selebriti wanita yang hadir di malam itu ialah Izara Aishah, Yuna, Siti Saleha, Nora Danish dan Sara Ali. Paling menarik sudah tentu apabila Izara Aishah tampil memegang erat tangan Farid Kamil ketika menyampaikan anugerah. Confirm Diana Danielle terbakar tengok. Hehehe.

izara aishah

Lagi 13 keping gambar selebriti-selebriti wanita di malam Shout Awards 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar BuahMulut.

izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah


101 responses to “(15 GAMBAR)Selebriti-Selebriti Wanita Sekitar Shout Awards 2012”

  1. Tukang sapu stage shout award says:

    Nora danish tlalu teruja leh award la tuh. Or mgkin heels dia tggi sgt smpai tepeleot buku lali dia kot. Sah blk umah, suh org gji dia tlg urutkan buku lali yg bgkak tuh.

    Yuna plak, turban ko tu cam penutup kpla time mandi aje hehe

  2. Anonymous says:

    nora danish yg gambar 1st tu mcm tgh pidato je.. tegak semacam

  3. bolradhabol says:

    siti saleha jugak tetap cantik d mata aku nih…
    he he he

  4. mak jah says:

    hahahahaa. komen korang semua buat aku gelak gila-gila. hahahahahahahahaa

    tapi serious.
    asal semua macam takde pakaian lain dah nak pakai.

    and aku notis izara mesti pakai pesen tu je skrg. konon nak nampak classic letewwwwwwwwww

Loading...