Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(15 GAMBAR)Selebriti-Selebriti Wanita Sekitar Shout Awards 2012

Abang Nara baru perasan yang diri ini tidak berkongsi gambar-gambar sekitar majlis Shout Awards 2012 baru-baru ini. Mungkin majlis ini terlalu urban untuk Abang Nara yang hanyalah orang kampung sahaja. Orang bandar suka la kot majlis sebegini.

izara aishah

Advertisement

Antara selebriti wanita yang hadir di malam itu ialah Izara Aishah, Yuna, Siti Saleha, Nora Danish dan Sara Ali. Paling menarik sudah tentu apabila Izara Aishah tampil memegang erat tangan Farid Kamil ketika menyampaikan anugerah. Confirm Diana Danielle terbakar tengok. Hehehe.

izara aishah

Lagi 13 keping gambar selebriti-selebriti wanita di malam Shout Awards 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar BuahMulut.

izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah
izara aishah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

101 Comments

  1. Tukang sapu stage shout award

    November 30, 2012 at 10:58 am

    Nora danish tlalu teruja leh award la tuh. Or mgkin heels dia tggi sgt smpai tepeleot buku lali dia kot. Sah blk umah, suh org gji dia tlg urutkan buku lali yg bgkak tuh.

    Yuna plak, turban ko tu cam penutup kpla time mandi aje hehe

  2. Anonymous

    November 30, 2012 at 7:43 am

    nora danish yg gambar 1st tu mcm tgh pidato je.. tegak semacam

  3. bolradhabol

    November 29, 2012 at 11:11 pm

    siti saleha jugak tetap cantik d mata aku nih…
    he he he

  4. mak jah

    November 29, 2012 at 3:12 pm

    hahahahaa. komen korang semua buat aku gelak gila-gila. hahahahahahahahaa

    tapi serious.
    asal semua macam takde pakaian lain dah nak pakai.

    and aku notis izara mesti pakai pesen tu je skrg. konon nak nampak classic letewwwwwwwwww

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top