Written by AbangNara | July 12th, 2013

Aduh comelnya anak sulung Rita Rudaini ini. Sekali pandang memang Airit Rayyan Rizqin ini iras muka ibunya. Confirm besar nanti akan hensem. Silap-silap menjadi rebutan ramai di zaman persekolahan nanti. Mana tahu Airit akan membesar jadi seorang pelakon dewasa kelak.
rita rudaini

Sambutan hari jadi ini telah diadakan di Ekids World, Ikano baru-baru ini. Majlis ini dihadiri oleh rakan-rakan terapat Rita Rudaini. Pasti majlis akan bertambah meriah sekiranya si bapa turut menghadirkan diri. Namun nak buat macam mana, inilah dugaan yang harus ditempuh oleh Rita dan anak-anaknya.

rita rudaini

Semoga Airit Rayyan Rizqin akan membesar menjadi anak yang soleh dan mengenang jasa ibunya yang berpenat lelah membesarkannya tanpa ayah di sisi. Lagi 13 keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini

rita rudaini

rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini
rita rudaini

79 responses to (15 GAMBAR)Sambutan Hari Jadi Airit Rayyan, Anak Sulung Rita Rudaini

  1. Mira says:

    haha gambar second last comel! tgk banyak2 kali geram pulok! hihi. bersungguh benar tiup lilin. Alhamdulillah semoga Rayyan dan Arjuna menjadi anak yang baik, anak yang soleh dan mendengar kata. nanti besar jaga mummy okay!

  2. senah gol says:

    ada hikmah Allah tu anugerahkan dia 2 org anak lelaki. Nanti dah besa jage mummy ye nak :)

    • xxxxxx says:

      Nasib baik aidil nak kawen dgn dia…dapatlah anak. Dgn suami pertama dulu, tak sempat nak dapat anak. Oh ya, baju rita tu menampakkan bentuk bra..dah tua jaga sikit pakaian awak tu rita

  3. mummysayf says:

    comelnyaa rita rudaini dan anak-anaknya…=)

    http://www.mummysayf.blogspot.com

  4. AdeqManes says:

    Saya suka wanita yang berusaha hidup tanpa berharap pada lelaki :)

  5. Washeera says:

    Alahai comelnya dua dua lagi lagi part tiup lilin tu. Comel je. Semoga Riya Rudaini tabah membesarkan anak tanpa suami disisi.

  6. Anonymous says:

    kenapa aidil..anak buah di sayang-sayang..anak sendiri kurang aksih sayang..ingatla..anak2 tu amanah Allah biar betapa besar pon perbalahan ibu bapa..

  7. kak chah says:

    yg dihighlight kat sini ialah sambutan birthday oleh si anak..masalah mak bapak nya tak payah le kita campur..bukan masalah kita pun..dan kita bukan org yang dekat dengan mereka pun..apa pun yg jadi antara diorang ada sumbangan kedua2 pihak yg jelas kurang matang..so, doakan supaya mereka berbaik2 sudahlah..

  8. happy birthday to u boy.. says:

    saya melihat rita dan aidil sama2 sengal..aidil tak matang, tak tahu tanggungjawab sebagai suami dan bapa serta pelindung keluarga..rita pulak mcm org meroyan setiap kali nak menceritakan keburukan suami pada media..jadi, saya tak kesian pada mak bapak, tapi kesian pada anak2 sebab ada mak bapak yg sengal mcm aidil dan rita. sekian.

  9. PPPPPPPPPP........ says:

    Tabah betul rita besarkan anak2 tanpa aidil. Didoakan semoga anak2 rita ni kenang jasa ibunya bila besar nanti.

  10. Kecik says:

    stylo la rambut rayyan nih

  11. aliadarwisy says:

    semoga tabah menghadapi ujian allah..kuatkan semangat serta percaya ada hikmah disebalik semua yang terjadi..semoga Allah sentiasa melindungi rita dan anak2 dan dberi kebahagiaan serta rahmat berpanjangan…amin