Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(15 GAMBAR)Majlis Persandingan Irma Hasmie Dan Redza Syah

Sebentar tadi, Abang Nara telah menghadiri majlis persandingan Irma Hasmie dan Redza Syah. Terima kasih kepada Irma atas kesudian menjemput Abang Nara. Selepas melihat secara face to face, secara jujur, sememangnya suami Irma Hasmie sangat kacak. Namun masih tidak dapat menandingi kekacakan Abang Nara. Hehehe.

gambar persandingan irma
Majlis yang dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Don memang sangat berbeza dengan mana-mana majlis perkahwinan selebriti yang Abang Nara pernah pergi. Senang cerita, ini adalah sebuah majlis perkahwinan yang sangat Islamik. Paling Abang Nara terharu ialah apabila melihat video Irma dan Redza menceritakan detik pertemuan mereka ketika melakukan umrah.

Advertisement

gambar persandingan irma

13 keping lagi gambar sekitar majlis persandingan Irma Hasmie dan Redza Syah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma
gambar persandingan irma

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

126 Comments

  1. No One

    July 2, 2012 at 1:51 pm

    sama2 chomel…
    semoga bahagaia & berkekalan irma & suami…
    cepat2 dpt irma & redza junior…

  2. deena

    July 2, 2012 at 12:59 pm

    sebelum ni suke tengok gambar kawen lisa n yusry tapi sekarang gambar irma n suami lagi happening lah cantik n comel sesangat.betul tu ummi x kisahlah duda ke jgn suami org sudahkan.apa pun tahniah irma semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.anak ni nanti mesti comel ni.

  3. ZiaCamelia

    July 2, 2012 at 12:56 pm

    tahniah semoga bahagia……benda yg lepas jgn dikenang..tp jadikan panduan utk tidak mengulangi kesilapan dulu….

  4. Ummi

    July 2, 2012 at 11:50 am

    MasyAllah….ummi mmg minat sgt kt irma ni since dia berhijrah.
    Suka tgk dia n suami dia. Bila tgk gambar2 nikah n resepsi ni teringat masa ummi baru2 kawin dulu…………?13thn lps.
    BarakAllah kpd irma & redza. Tak kisahlah dia duda ke yg penting mereka saling menyintai…..pergh:-)

  5. SW

    July 2, 2012 at 10:44 am

    ok la ok la..sorry.
    sorry kak irma…

    p/s: btw…SAPA KATA AKU MAKAN…ngok. kan aku kata sebutir pun aku xmakan. macam aku tak tau halal haram.

    • iphoneuser

      July 2, 2012 at 11:23 am

      Dah malu la tu..

    • lili

      July 2, 2012 at 11:32 am

      dh tau halal haram, ko pegi jugak ke kenduri yg x diundang tu kenapa? xmalu ke?

    • SW

      July 2, 2012 at 11:52 am

      eh ngok..ada dia tulis ke masa dia canang kat semua org dia buat kt maeps tu ‘khas utk org tertentu’ je. dah dia canang satu dunia tempat tu..apa ko igt takde peminat dtg ke.
      heh, berlagak la ko..mcm takde org buat silap..hopefully satu ari nnti ko akan tersilap masuk kenduri kawin org. mcm sempurna sgt.

    • lili

      July 2, 2012 at 2:29 pm

      hoi ngok, ade ke dia bg kad jemputan kat ko? ataupun dia kata semua peminat dijemput hadir? so mana jemputannya? tak tau halal haram la tu? ko tersilap ke? jgn samakan tersilap dgn muka x malu pegi kenduri org x ajak! klu tersilap pun wajib mintak maaf kat tuan rumah. ko ada mintak maaf masa tu? xde! ko lagi burukkan dia ade laa… pergi mengumpat psl majlis org pun dh berdosa, majlis x berjemput plak tu. tau halal haram ke?

    • SW

      July 2, 2012 at 8:23 pm

      Assalamualaikum.

      Kepada Irma,keluarga&peminat irma..saya mohon maaf sesgt.
      Kata la apa anda mahu .. bodoh/malu/halal/haram dsbnya kpd saya.. saya terima. Saya silap, mungkin juga bodoh dsbnya.
      Maaf dan ampun.

      Apa je yg anda akan kutuk saya selepas ini..buatlah..kutuklah. saya terima. salah saya.
      dan saya takkan reply/balas/tgk pun comment di sini lg.

      Maafkan saya..mohon maaf..dan maaf diatas segala ayat di atas.
      Assalamualaikum.
      p/s: maaf saya panggil ngok…maafkan saya.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top