Written by AbangNara | March 13th, 2013

Satu perkara yang Abang Nara kagumi tentang Fasha Sandha ialah kemesraannya dengan peminat-peminat. Fasha sering mengemaskini dan berinteraksi dengan peminatnya menerusi Facebook dan semalam, dia telah mengadakan majlis santai dan makan petang bersama para peminatnya.

fasha sandha

Rakan artis yang turut terlibat di dalam majlis ini ialah Zizan dan Didie Alias. Abang Nara suka melihat gambar keterujaan peminat-peminat Fasha dapat menatap wajah pelakon kegemaran mereka secara bertentang mata. Fasha pun nampak semakin “glowing” dengan kehamilan sudah mencecah 8 bulan.
fasha sandhaUntunglah peminat Fasha Sandha kerana dia begitu menghargai peminat-peminatnya. Semoga usaha sebegini akan diteruskan dan dicontohi oleh artis-artis lain. Lagi 13 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook We Love Fasha Sandha.

fasha sandha

P.S: Kalau anda perasan, wajah Hanez Suraya (kekasih Awi Rafael) memang semakin berseri-seri sejak kebelakangan ini. Aura White ialah rahsianya. Produk ini diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia jadi anda tak perlu risau. Klik di sini untuk melihat lebih banyak testimonial pengguna Aura White.

fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

158 responses to (15 GAMBAR)Fasha Sandha Rai Peminat Di Majlis Santai Dan Makan Petang

  1. mizz says:

    kesian didie…ms zaman dia muda dl xde fashion2 bagai…semoga terbuka hati dia pakai jubah lepasni…

  2. rara says:

    tengok perut fasha seems like baby boy :)

  3. hemmmm~~~ says:

    Be positive la korg…dulu mak aku mengandungkan abg aku..12 bulan dlm perut..doktor nk je suruh bedah..tpi mak ak xnk..dy ckp biar tgu masa je..genap 12 bulan..abg aku kuar..sihat..da ade tmbuh gigi ag..skrg ni da bertugas kat PDRM (on duty at Lahad Datu)…So apa masalah fs lmbt bersalin????????????????????????????????????????//

  4. putihkaseh says:

    Geli tgk perut fasha, kot ya pun nak ikut tema baju, tgk lah dulu perut tu, laki dia x malu ke org tgk perut bini dia terjojol, org tahu lah kau bunting, pakai lah elok sikit …. ngapa ekk artis2 sekarang, pakai baju ketat2 macam sarung nangka, laki masing2 buta kot …..

  5. Anonymous says:

    Alhamdulilah…..makin berseri n terselah wajah keibuan Fasha…..harap kelahiran nanti di permudahkan…AMIN….

  6. aku says:

    kalau dah tak suka FS buat ape nak komen2 kat cni. hetrs pls la….FS kat citer benda2 yang baik. di kalangan artis (silap2 di kalangan manusia sejagat) si FS nie mmg baik hati. dr zaman anak dara sampai dah kahwin qualiti hidup dia mmg banyak berubah. nape takank doakan perubahan positif yg berterusan utk dia?? nak jgk komen yang buruk2. syurga pahala di tgn tuhan…sapa la kita nak menilai org. org yg kita ingat baik rupanya buruk….tp yang kita slalu bersangka buruk tu la yang baik…..pengalaman hidup. sekian.

  7. putihkaseh says:

    i rasa x da wanita yg baik klau dah amik laki org, klau dia baik dia x akan rosakkan rumah tangga org ….. masing2 x kena batang hidung sendiri boleh cakap, sabar lah, dah jodoh dia lah n macam2 lagi, tapi bila dah kena seumur hidup x akan maafkan wanita2 seperti itu, melainkan bini lelaki itu yg pinangkan sendiri laki dia baru kata org2 mcm ni baik…….. nasib baik kau kaya jejai, klau x muka kau cam indo ni x da mana FS nak kau …… ha ha ha

    • Anonymous says:

      tiada manusia dimilik oleh manusia lain…org tu pon ada fikiran sendiri mn dia nk pilih….. so xde istilah merampas kt sini…bertepuk sblh tgn xkn bunyi..
      dorg dah kawen pon..dahla…Itu dah ketentuan Allah…

  8. dayah says:

    hai abang nara..!

    *saja nak kasik tahu dayah adalah blogger manis yg nak ambik gmbr akak dengan abg masa akak ngan abg nara nak balik dah,kt luar pintu dewan majlis sbb2013 anjuran denaihati tu…kalau dah lupa pun xpe lah..hikhik…

    err….walaupun dua daripada tiga gambar yg ada tu mata dyh terpejam pejam dan asyik la kena bahan ngan member *sbb eksaited sgt jumpa fasha , nko nak tido kat situ ke hape..hehe…dyh takkisah…

    sebab…syok jumpa fasha..

    dan syok woo…muka dayah terpampang kat blog ini…

    oh my fasha..!

    ;)

    okbai..

    *masih tak termampu nak ikut pesanan khidmat masyarakat abg nara masa majlis sbb tu…tak dayo den nak jadik blogger tegar..jumpa fasha pun baru nak draft cerita nih..hiks.